HellRaver
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klote wanneer je net een luier vol met natte poep hebt verschoond, hem helemaal hebt aangekleed incl jas en schoenen. Net de deur uit wilt gaan...en wat ruik jeIk niet, mijn vriendin wel.
Al 7x onder gepist, ik nog geen 1x. Snelle reflexen bro hehe.
Lading fucking 2.Ik heb als baby in het gezicht van de zuster gepist.
![]()
Oke
Die heb ik al een paar keer gehad jaKlote wanneer je net een luier vol met natte poep hebt verschoond, hem helemaal hebt aangekleed incl jas en schoenen. Net de deur uit wilt gaan...en wat ruik jeLading fucking 2.

Zo vader, zo zoon 🤣. Misschien moet je hem ook wat psyllium geven.Klote wanneer je net een luier vol met natte poep hebt verschoond, hem helemaal hebt aangekleed incl jas en schoenen. Net de deur uit wilt gaan...en wat ruik jeLading fucking 2.
Kamelenpoep dus.
Één van de evacuatievluchten met een Nederlandse C-130 Hercules van Kabul naar Islamabad afgelopen week. De laatste dag werden er zelfs 162 mensen in een vliegtuig gepropt (normaal is 80 de max.)
![]()
No stress, Julio Poch vliegt.Wat doen ze eigenlijk als zo’n vliegtuig in een turbulentiezone terecht komt? Dan vliegen al die mensen toch met hun hoofd tegen het plafond van dat vliegtuig ofnie?
Dat valt wel mee als je op lagere hoogte vliegt en je bergketens (en wolken) mijdt. Ik veronderstel dat ze niet zo hoog hebben gevlogen, Kabul - Islamabad is maar een klein stukje en vliegtuigen kunne elkaar waarschuwen voor turbulentie zones. Er zitten in de vloer tie-down rings, dus je kunt je altijd vasthouden of strappen als het echt nodig zou zijn.Wat doen ze eigenlijk als zo’n vliegtuig in een turbulentiezone terecht komt? Dan vliegen al die mensen toch met hun hoofd tegen het plafond van dat vliegtuig ofnie?
Dat valt wel mee als je op lagere hoogte vliegt en je bergketens (en wolken) mijdt. Ik veronderstel dat ze niet zo hoog hebben gevlogen, Kabul - Islamabad is maar een klein stukje en vliegtuigen kunne elkaar waarschuwen voor turbulentie zones. Er zitten in de vloer tie-down rings, dus je kunt je altijd vasthouden of strappen als het echt nodig zou zijn.
Nee, ik ben er niet het type voor en heb dan ook niet de keuring gedaan. Ik ben daar niet tegen bestand, wil het niet graag genoeg en heb meer interesse in de techniek. Daarnaast zijn die piloten best wel haantjes en van die shownmannetjes en mooiboys, echt niets voor mij. Militair is vlieger/piloot ook meer dan vliegen alleen, jij bent ook degene die in een split second moet beslissen of je wel of niet die brug opblaast waar net een bus overheen rijdt niet wetende of daar schoolkinderen in zitten. En je moet megagoed kunnen multitasken, bij die keuring valt echt ik gok zo'n 98% af en dan in de opleiding ook nog een groot deel.Heb je zelf eigenlijk nooit piloot willen worden? Je lijkt me daar wel een type voor.
Eerst de pamper/kleren doen en dan de flesDie heb ik al een paar keer gehad ja
Had laatst ook dat ik em helemaal had aangekleed, spugde ie al zijn voeding uit. Romper nat. Kon weer opnieuw beginnen. Zucht.

Zelfs Tom Cruise was door de selectie gekomen.Nee, ik ben er niet het type voor en heb dan ook niet de keuring gedaan. Ik ben daar niet tegen bestand, wil het niet graag genoeg en heb meer interesse in de techniek. Daarnaast zijn die piloten best wel haantjes en van die shownmannetjes en mooiboys, echt niets voor mij. Militair is vlieger/piloot ook meer dan vliegen alleen, jij bent ook degene die in een split second moet beslissen of je wel of niet die brug opblaast waar net een bus overheen rijdt niet wetende of daar schoolkinderen in zitten. En je moet megagoed kunnen multitasken, bij die keuring valt echt ik gok zo'n 98% af en dan in de opleiding ook nog een groot deel.
Als ik dat zou willen, zou ik wel Flight Test Engineer worden, vliegen en techniek combineren. Dat is trouwens wel een pittige opleiding. Het zou me wel lukken, maar daarvoor moet je wel weer wat opgeven en ik heb al een aantal jaar gestudeerd naast full-time werk en heb geen zin om weer de schoolbanken in te gaan.
Hij was knap 😆
Maar slechts 1m49...
Stoot je niet zo vlug je hoofd zoals Goose
Gay