AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #156.382
Rijke tattaaaa

Man wat zou ik daar graag willen wonen.
Hopelijk ben ik er dinsdag weer. Hotel is geboekt maar zoontje kots de boel onder.
Veel plezier daar, welk hotel is het geworden? Mijn moeder zat vaak in het Kurhaus, maar zelf ben ik waarschijnlijk 1 van de armste mensen van Nederland. Haast geen pensioen of AOW...

• #156.383
Veel plezier daar, welk hotel is het geworden? Mijn moeder zat vaak in het Kurhaus, maar zelf ben ik waarschijnlijk 1 van de armste mensen van Nederland. Haast geen pensioen of AOW...
gewoon elke zondag ff bij mams eten dat vind zij ook wel leuk (en 2x opscheppen dikke) :p

• #156.384
Rijke tattaaaa

Man wat zou ik daar graag willen wonen.
Hopelijk ben ik er dinsdag weer. Hotel is geboekt maar zoontje kots de boel onder.
Hoef je niet rijk voor te zijn . Mijn tante woont in het oude Scheveningen, 1 straat van het strand vandaan. Oud vissershuisje. Kan nooit veel hebben gekost.

• #156.385
Heerlijk badr hari knockout

• #156.389

Was gisteren op tv. Bekende bodybuilders, vooroordelen, vragen die vaak gesteld worden.

Die William en die Wesley zijn echt fucking groot. Respect.

Die biceps van William :roflol:

• #156.392
Genoten van de grand prix in Zandvoort vandaag op televisie. Heel mooi dat Max het ondanks de extreme druk op z'n schouders vandaag gewoon netjes wist af te maken na gisteren pole position te hebben gehaald! :D

• #156.393
Hoef je niet rijk voor te zijn . Mijn tante woont in het oude Scheveningen, 1 straat van het strand vandaan. Oud vissershuisje. Kan nooit veel hebben gekost.
Nou.... kijk eens voor de lol wat de prijzen zijn daar :eek:

• #156.394

Uhm aantal weken geleden zat ik het Fletcher hotel en dinsdag in de Bilderberg.

Fletcher was wel fijn, daar kunnen wij 'gratis' parkeren. Je kunt naar binnenlopen, meteen de lift in naar de garage, vanuit daar kan je de deur van de garage open maken. Dan parkeer je de auto en niemand weet dat je dat gedaan hebt :knipoog:

• #156.396
  • #156.397
Nou.... kijk eens voor de lol wat de prijzen zijn daar :eek:
Ik woonde vlak achter het circustheater. Paar straten verderop begonnen de territoria van de jeugdbendes. De Magneet bij de vuurtoren waren het ergste, daar droop zelfs de ME met hangende pootjes af.

• #156.398
de lekkerste vrouwen zijn dus van de amerikaanse vluchten

• #156.399
Gisteren op het werk lachen collega's mij uit omdat ik over de kop ben gegaan met mijn fiets. Kwam er vanochtend eentje binnen strompelen🤣🤣.

Was ook gevallen #karma

• #156.400
Terug
Naar boven