- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel plezier daar, welk hotel is het geworden? Mijn moeder zat vaak in het Kurhaus, maar zelf ben ik waarschijnlijk 1 van de armste mensen van Nederland. Haast geen pensioen of AOW...Rijke tattaaaa
Man wat zou ik daar graag willen wonen.
Hopelijk ben ik er dinsdag weer. Hotel is geboekt maar zoontje kots de boel onder.
gewoon elke zondag ff bij mams eten dat vind zij ook wel leuk (en 2x opscheppen dikke)Veel plezier daar, welk hotel is het geworden? Mijn moeder zat vaak in het Kurhaus, maar zelf ben ik waarschijnlijk 1 van de armste mensen van Nederland. Haast geen pensioen of AOW...

Hoef je niet rijk voor te zijn . Mijn tante woont in het oude Scheveningen, 1 straat van het strand vandaan. Oud vissershuisje. Kan nooit veel hebben gekost.Rijke tattaaaa
Man wat zou ik daar graag willen wonen.
Hopelijk ben ik er dinsdag weer. Hotel is geboekt maar zoontje kots de boel onder.
idd ook zoiets gelezen hij werd volkomen verrast
Hopelijk! had hij niet moeten duwen bij de weigh in heel erg respectloos krijg je ervanidd ook zoiets gelezen hij werd volkomen verrast
volgens kenners zullen we hem nooit meer terug zien
Nu wel.Hoef je niet rijk voor te zijn . Mijn tante woont in het oude Scheveningen, 1 straat van het strand vandaan. Oud vissershuisje. Kan nooit veel hebben gekost.
![]()
Bodybuilders | NPO Start
Onbegrepen Nederlanders antwoorden op alle vragen die eigenlijk niemand durft te stellen. Ze rekenen af met stigma's en de vooroordelen die mensen over hen hebben. Onder andere bodybuilders, rappers en sekslozen stellen zich volledig open en nemen de kijker mee in hun belevingswereld.www.npostart.nl
Was gisteren op tv. Bekende bodybuilders, vooroordelen, vragen die vaak gesteld worden.

william boomstam!Die William en die Wesley zijn echt fucking groot. Respect.
Die biceps van William![]()

Gelukkig klinkt dat niet alsof je het over een grote n*ger zijn morning wood hebt!
Nou.... kijk eens voor de lol wat de prijzen zijn daarHoef je niet rijk voor te zijn . Mijn tante woont in het oude Scheveningen, 1 straat van het strand vandaan. Oud vissershuisje. Kan nooit veel hebben gekost.

Veel plezier daar, welk hotel is het geworden? Mijn moeder zat vaak in het Kurhaus, maar zelf ben ik waarschijnlijk 1 van de armste mensen van Nederland. Haast geen pensioen of AOW...

Klopt William is alleen heeeeel breedGelukkig klinkt dat niet alsof je het over een grote n*ger zijn morning wood hebt!
t*ringNou.... kijk eens voor de lol wat de prijzen zijn daar![]()

Ik woonde vlak achter het circustheater. Paar straten verderop begonnen de territoria van de jeugdbendes. De Magneet bij de vuurtoren waren het ergste, daar droop zelfs de ME met hangende pootjes af.Nou.... kijk eens voor de lol wat de prijzen zijn daar![]()
HahaGisteren op het werk lachen collega's mij uit omdat ik over de kop ben gegaan met mijn fiets. Kwam er vanochtend eentje binnen strompelen🤣🤣.
Was ook gevallen #karma