- Waardering
- 10.900
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht dat je zo snel mogelijk uit huis wilde.Seat ibiza is ook mooi. Ik woon nog thuis ik heb binnenkort een vaste baan als ik deze stage goed afrond. En ik kan eerst in mijn vader zijn auto naar werk rijden
Haha helaasHaal toevallig vrijdag mijn gti clubsport 265pk
253€ verzekering![]()
Ik dacht dat jij af was gekickt oh wacht
. Nee grapje thuis situatie is nu wel goed ik word steeds volwassener
Weet ondertussen iemand waar al die besmettingen aan liggen?Na overleg met de arboarts moet ik deze hele cyclus in elk geval thuis blijven, ik zou zondag uit mijn laatste nachtdienst komen. Mijn vrouw werkt binnen hetzelfde bedrijf op kantoor en zit bij dezelfde arbodienst, wel een andere arts. Zij kreeg te horen dat als ze zich morgen of vrijdag nog niet helemaal goed voelde ze ook een halve dag zou mogen thuiswerken.![]()
Ik ga die gti halen. Hoezo zou dat niet kunnen het is geen super car bro. En ik heb dan gewoon een vast goed inkomen op mbo4 niveau.@rippedmeeuw wat dislike je nou weer?
denk je nou echt dat jij een GTI op jouw naam kunt zetten met 0 ervaring en je leeftijd? Dus gaat mams hem verzekeren?
Aan welke / wat voor gti denk je danIk ga die gti halen. Hoezo zou dat niet kunnen het is geen super car bro. En ik heb dan gewoon een vast goed inkomen op mbo4 niveau.
School en/of opvang.Weet ondertussen iemand waar al die besmettingen aan liggen?
Sowieso 2e hands heb nog niet echt onderzoek gedaan. Het is een idee voor later, maar ik ga er 1 komen die al stage one getuned is. Heb je suggesties wat voor gti het beste is? Laat ik eerst maar mijn rijbewijs halen🤣
Je weet dat er naast Golfjes nog andere gti’s zijn?Sowieso 2e hands heb nog niet echt onderzoek gedaan. Het is een idee voor later, maar ik ga er 1 komen die al stage one getuned is. Heb je suggesties wat voor gti het beste is? Laat ik eerst maar mijn rijbewijs halen🤣
Zal eens even kijken. ik wil een intimiderende auto die indruk maakt die snel optrekt.Je weet dat er naast Golfjes nog andere gti’s zijn?
Mijn suggestie is laat die gti lekker links liggen en ga voor een Civic Type-R.
Gaat niet om je inkomen maar om je leeftijd en rijervaring slimmerik.Ik ga die gti halen. Hoezo zou dat niet kunnen het is geen super car bro. En ik heb dan gewoon een vast goed inkomen op mbo4 niveau.
Maar waaromZal eens even kijken. ik wil een intimiderende auto die indruk maakt die snel optrekt.
Maar waarom
Niemand die onder de indruk is van een auto hoor
Helaas denken de meeste dat wel