Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #157.661
Haal toevallig vrijdag mijn gti clubsport 265pk:rolleyes:

253€ verzekering:sad:

• #157.665
Na overleg met de arboarts moet ik deze hele cyclus in elk geval thuis blijven, ik zou zondag uit mijn laatste nachtdienst komen. Mijn vrouw werkt binnen hetzelfde bedrijf op kantoor en zit bij dezelfde arbodienst, wel een andere arts. Zij kreeg te horen dat als ze zich morgen of vrijdag nog niet helemaal goed voelde ze ook een halve dag zou mogen thuiswerken. :roflol:

• #157.667
Oma vanochtend tegen mijn tante.
Die sale waar zit die winkel? Die kom ik in veel krantjes tegen 🤣🤣🤣

• #157.668
Na overleg met de arboarts moet ik deze hele cyclus in elk geval thuis blijven, ik zou zondag uit mijn laatste nachtdienst komen. Mijn vrouw werkt binnen hetzelfde bedrijf op kantoor en zit bij dezelfde arbodienst, wel een andere arts. Zij kreeg te horen dat als ze zich morgen of vrijdag nog niet helemaal goed voelde ze ook een halve dag zou mogen thuiswerken. :roflol:
Weet ondertussen iemand waar al die besmettingen aan liggen?

• #157.669
@rippedmeeuw wat dislike je nou weer?

denk je nou echt dat jij een GTI op jouw naam kunt zetten met 0 ervaring en je leeftijd? Dus gaat mams hem verzekeren?
Ik ga die gti halen. Hoezo zou dat niet kunnen het is geen super car bro. En ik heb dan gewoon een vast goed inkomen op mbo4 niveau.

• #157.672
Aan welke / wat voor gti denk je dan
Sowieso 2e hands heb nog niet echt onderzoek gedaan. Het is een idee voor later, maar ik ga er 1 komen die al stage one getuned is. Heb je suggesties wat voor gti het beste is? Laat ik eerst maar mijn rijbewijs halen🤣

• #157.673
Sowieso 2e hands heb nog niet echt onderzoek gedaan. Het is een idee voor later, maar ik ga er 1 komen die al stage one getuned is. Heb je suggesties wat voor gti het beste is? Laat ik eerst maar mijn rijbewijs halen🤣
Je weet dat er naast Golfjes nog andere gti’s zijn?

Mijn suggestie is laat die gti lekker links liggen en ga voor een Civic Type-R.

• #157.674
Kicken idd, maar geen type R maar bijv civic met k20 blok(staan weleens op mp) heeft ie al meer als lol aan, en heb je je handjes vol aan!

• #157.675
belde met mn vriendin en begreepbdat er 1tje boos was
Screenshot_20211215-101603_WhatsApp.jpg

Hoe maken we kleine jongens blij?

Screenshot_20211215-101756_WhatsApp.jpg

Weer geregeld👌

• #157.676
Je weet dat er naast Golfjes nog andere gti’s zijn?

Mijn suggestie is laat die gti lekker links liggen en ga voor een Civic Type-R.
Zal eens even kijken. ik wil een intimiderende auto die indruk maakt die snel optrekt.

• #157.677
Ik ga die gti halen. Hoezo zou dat niet kunnen het is geen super car bro. En ik heb dan gewoon een vast goed inkomen op mbo4 niveau.
Gaat niet om je inkomen maar om je leeftijd en rijervaring slimmerik.
Ook al kan je een Ferrari betalen, geen maatschappij die jou gaat verzekeren. .en mocht je er één vinden dan betaal jij jezelf helemaal blauw.

• #157.678
20200831_200828.jpg

Kopen?😇 Geen gti die je bijhoudt, ook vele S'jes/R'tjes/en zelfs sommige RS'jes die achter je blijven.

Met legendarisch 1JZ GTE VVTI blok.

Kost je wel een 100€ per week aan benzine als je rustig aan doet😇😇

Terug
Naar boven