XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #158.224
Ik ga niet ontkennen dat het een hele mooie en interessante toevoeging aan je leven is en ik heb echt geen spijt dat wij twee kinderen op de wereld hebben gezet, maar bij een derde zou niemand overleven.
Drie wordt mij sowieso iets te gortig, zeker als ze op mij lijken...
Tenzij het een meisje wordt. En gefeliciteerd trouwens brah.
Over 5 weken weten we het... Heb zo'n gevoel dat het een meisje is want lees overal dat mensen on cycle vaker meisje krijgen:roflol:
Gefeliciteerd, het is leuk. Wel pittige baan erbij, zeker als je slaap tekort lastig vindt.

Het wordt er wel gezellig van in huis met kinderen. Altijd wat te beleven.
Denk dat het allemaal zijn weg wel vindt, al zal de prio van werk naar thuis verschuiven. Denk dat het wel effe wennen zal zijn voor alles en iedereen.
Je zal smelten. Mijn dochter is nu net 13 geworden en we zijn als 2 handen op 1 buik.
Fijn :)
Mijn kind is bijna 2 en slaapt nog niet door. Succes bro <3
Heb met de vrouw afgesproken dat ik tren draai tot de kleine doorslaapt. 2 jaar tren klinkt zo slecht nog niet.
En de grootste tip die ik je kan geven... wacht niet te lang met een tweede kind. ALs je even moe bent dan kan je kind met z'n broer of zus spelen in plaats van helemaal alleen. 2 kinderen hebben is minder vermoeiend dat 1. En als jou en je vrouw je iets overkomt dan hebben ze elkaar nog. En als ze volwassen zijn hebben ze iemand waar ze echt op kunnen rekenen. Als hun band goed is. Ik had graag4 kinderen gehad maar de natuur heeft er anders over beslist;
Eerst maar 1 overleven, dan kijken we weer verder.

• #158.225
Totdat ze thuiskomt met Tyrone of Jamal.
Jamal? So what ? Mijn vrouw is Marokkaanse, ik ben Belg,... Het belangrijkste is dat hij haar als een prinses behandelt, een deftige job, en van goede inborst is. ALs hij haar pijn doet, dan doe ik hem een beetje meer pijn... Denk daarbij aan the scene van Pulp Fiction en "Z". Where is Z" ... Z is dead.

Laatst bewerkt:
  • #158.226
Dat vind ik heel erg jammer voor je. Kinderen zijn dus niet voor jou :)
Ik herinner me die periode alsof het gisteren was. DIe eerste stapjes, woordjes, hun ontdekking van de wereld....en je kind die in je armen in slaap valt.... niks kan daar aan tippen.
Ja ik wil geen spelbreker zijn hier maar mij lijkt altijd al pretty much alles aan een kind krijgen verschrikkelijk. Had gedacht dat het misschien zou veranderen naarmate ik ouder zou worden, maar niets is minder waar.

Weet wel hoeveel mensen het wel geweldig vinden dus voor hen ben ik ook wel oprecht blij als het moment daar is. @Shadow Project :heart:

Kan me er alleen zelf niets bij voorstellen.

• #158.227
  • #158.229
En de grootste tip die ik je kan geven... wacht niet te lang met een tweede kind. ALs je even moe bent dan kan je kind met z'n broer of zus spelen in plaats van helemaal alleen. 2 kinderen hebben is minder vermoeiend dat 1. En als jou en je vrouw je iets overkomt dan hebben ze elkaar nog. En als ze volwassen zijn hebben ze iemand waar ze echt op kunnen rekenen. Als hun band goed is. Ik had graag4 kinderen gehad maar de natuur heeft er anders over beslist;
2de en 3de kind willen we ook, maar het lichaam van me partner moet echt herstellen minimaal een jaartje. Mijn broers en zussen hebben ook allemaal kinderen leeftijd 0 tot 5 dus is echt madness tijdens verjaardagen en feestdagen, wel leuk als je een heel team hebt wat samen opgroeit en we wonen allemaal vrijwel in dezelfde straat 🌈

• #158.230
Ja ik wil geen spelbreker zijn hier maar mij lijkt altijd al pretty much alles aan een kind krijgen verschrikkelijk. Had gedacht dat het misschien zou veranderen naarmate ik ouder zou worden, maar niets is minder waar.

Weet wel hoeveel mensen het wel geweldig vinden dus voor hen ben ik ook wel oprecht blij als het moment daar is. @Shadow Project :heart:

Jij moet gewoon de juiste vent tegen komen en dan samen een klein huisnegertje adopteren :heart:

• #158.231
2de en 3de kind willen we ook, maar het lichaam van me partner moet echt herstellen minimaal een jaartje. Mijn broers en zussen hebben ook allemaal kinderen leeftijd 0 tot 5 dus is echt madness tijdens verjaardagen en feestdagen, wel leuk als je een heel team hebt wat samen opgroeit en we wonen allemaal vrijwel in dezelfde straat 🌈
That's what life is all about. Of vakantie, bij de familie van mijn vrouw, is het altijd super gezellig; IEdereen komt samen, lekker eten, lachen, veel kinderen die met elkaar spelen....

• Love
Waarderingen: AK
  • #158.232

Begrijpelijk. Het is niet voor iedereen. Zoals mijn tante zegt: ik hou van honden, maar wil ze zelf niet hebben.

• #158.234
  • #158.235
Gefeliciteerd :)

• Heart
Waarderingen: AK
  • #158.236
ALs hij haar pijn doet, dan doe ik hem een beetje meer pijn... Denk daarbij aan the scene van Pulp Fiction en "Z". Where is Z" ... Z is dead.
Kom nou niet stoer doen met je heldhaftige superman verhalen. Als jouw dochter jou huilend opbelt, omdat ze is aangerand door een of andere smeerlap piep je wel anders. Die shit is de ergste nachtmerrie van elke vader.

Tijdje geleden was er hier nog een 14-jarig meisje geraped en daarna vermoord. Ik kan me werkelijk niet voorstellen hoe het moet voelen als vader dat je fucking al die tijd/geld etc. in een je kind hebt geïnvesteerd, zodat het uiteindelijk misbruikt en daarna weggeflikkerd wordt bij het grofvuil.

Maar goed, gezien jouw lelijkheid, die je waarschijnlijk hebt overgedragen aan je kind zal die kans inderdaad klein zijn.

• #158.237
Kom nou niet stoer doen met je heldhaftige superman verhalen. Als jouw dochter jou huilend opbelt, omdat ze is aangerand door een of andere smeerlap piep je wel anders. Die shit is de ergste nachtmerrie van elke vader.

Tijdje geleden was er hier nog een 14-jarig meisje geraped en daarna vermoord. Ik kan me werkelijk niet voorstellen hoe het moet voelen als vader dat je fucking al die tijd/geld etc. in een je kind hebt geïnvesteerd, zodat het uiteindelijk misbruikt en daarna weggeflikkerd wordt bij het grofvuil.

Maar goed, gezien jouw lelijkheid, die je waarschijnlijk hebt overgedragen aan je kind zal die kans inderdaad klein zijn.
Wou net gaan klagen dat het forum zo saai geworden is.

• #158.239

Waw, je bent blijkbaar nog dommer dan ik dacht. In de fil pulp fiction wordt Z doodgemarteld. En dat is wat ik zou doen met iemand die mijn dochter pijn doet. En hou je kop nu maar voor je problemen krijgt. Hou je mond over mijn dochter.

• #158.240
Gefeliciteerd met jullie 1e kindje, alles is spannend en nieuw :D

Terug
Naar boven