Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #158.604
  • #158.605
Na 2 jaar lockdown en blessures eindelijk weer wat progressie in mijn lifts.
Duurde veel te lang.

• #158.607
6 daagies getraind deze week sinds gym afgelopen zaterdag open ging. Had die spierpijn en pomp gemist.

Ps gister na 160kg benchen iets gescheurd :roflol:. Maar was wel een onschuldige scheur, kon daarna mijn borst verder trainen

• #158.608
6 daagies getraind deze week sinds gym afgelopen zaterdag open ging. Had die spierpijn en pomp gemist.

Ps gister na 160kg benchen iets gescheurd :roflol:. Maar was wel een onschuldige scheur, kon daarna mijn borst verder trainen
Je t-shirt was gescheurd door de enorme pomp? ;)

• #158.610
Floepie floepie floepie.

Oja en dit ineens in m'n subscription box. Down the memory lane.

• #158.611
Hier Corona in huis. Is de gym open, kan ik alsnog niet.

Dus maar weer hardlopen. 22 km gisteren, begint wel ergens op te lijken.

• #158.615
Hoef je tegenwoordig niet meer in quarantaine dan?
Die regels zijn aangepast toch. Je hoeft niet altijd meer in quarantaine.

Wanneer niet in quarantaine​

U heeft een huisgenoot of nauw contact met corona. U hoeft niet in quarantaine als u:

• in de afgelopen 8 weken positief getest bent en geen klachten heeft; of
  • meer dan 1 week geleden een boostervaccinatie heeft gehad en geen klachten heeft.

• #158.618
Nee. Ik ga dus wel naar buiten. Maar ondanks dat het wel mag ga ik nu niet naar werk of de sportschool, omdat dat binnen is.

Met hardlopen ga ik niemand besmetten.
Door dit soort menselijke gedragingen (waar ikzelf ook schuldig aan ben) is het modelleren van alle aspecten rondom corona onmogelijk.

• #158.619
Door dit soort menselijke gedragingen (waar ikzelf ook schuldig aan ben) is het modelleren van alle aspecten rondom corona onmogelijk.
Nja, ik mag gewoon naar de gym. Dus de modellen zullen door mij hoogstens overschatten. Er zijn zat mensen die schijt aan alles hebben, dus die compenseren dat vast weer.

• #158.620
heerlijke push training gehad en net lekker eten klaar gemaakt omelet met spek/uien/tomaat :D

Terug
Naar boven