- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Runnershigh?Voor het eerst in tijden weer eens wat cardio gedaan. 6min op 10km/u gelopen, hartslag van 180..Misschien maar wat vaker doen, en dan niet als warmup. Wel ff goed high gevoeld.

Las meer als een bijna-dood ervaring

Eerder het hieronder idd
. M'n conditie is echt ruk geworden (niet dat die ooit echt goed is geweest). Elke keer weet ik het niet langer dan een maand of 2-3 vol te houden. Je t-shirt was gescheurd door de enorme pomp?6 daagies getraind deze week sinds gym afgelopen zaterdag open ging. Had die spierpijn en pomp gemist.
Ps gister na 160kg benchen iets gescheurd. Maar was wel een onschuldige scheur, kon daarna mijn borst verder trainen

Hoef je tegenwoordig niet meer in quarantaine dan?Hier Corona in huis. Is de gym open, kan ik alsnog niet.
Dus maar weer hardlopen. 22 km gisteren, begint wel ergens op te lijken.
Nope, sinds het als griep wordt beschouwd niet meer
Ok en @Sparks79, dat vind je zelf ook niet meer nodig?Nope, sinds het als griep wordt beschouwd niet meer
Die regels zijn aangepast toch. Je hoeft niet altijd meer in quarantaine.
Nee. Ik ga dus wel naar buiten. Maar ondanks dat het wel mag ga ik nu niet naar werk of de sportschool, omdat dat binnen is.
Door dit soort menselijke gedragingen (waar ikzelf ook schuldig aan ben) is het modelleren van alle aspecten rondom corona onmogelijk.Nee. Ik ga dus wel naar buiten. Maar ondanks dat het wel mag ga ik nu niet naar werk of de sportschool, omdat dat binnen is.
Met hardlopen ga ik niemand besmetten.
Nja, ik mag gewoon naar de gym. Dus de modellen zullen door mij hoogstens overschatten. Er zijn zat mensen die schijt aan alles hebben, dus die compenseren dat vast weer.Door dit soort menselijke gedragingen (waar ikzelf ook schuldig aan ben) is het modelleren van alle aspecten rondom corona onmogelijk.