XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #158.583
Dat kan je corrigeren met de hoeveelheid eiwitten die je eet. Daarom dat je op een plantaardig dieet meer eiwitten moet eten, om gelijk uit te komen. (Of je vult het aan met leucine en lysine)
Dan is het niet zo eenvoudig als @Japio lijkt te stellen in zijn bericht. Het is ook een van de nuances in de link die hij postte.

• #158.584
Dan is het niet zo eenvoudig als @Japio lijkt te stellen in zijn bericht. Het is ook een van de nuances in de link die hij postte.
Daar spreken ze iig wel over in zijn bron. Daar hebben ze het ook gecorrigeerd met de hoeveelheid eiwitten en extra lysine.

Overigs is een beetje extra eiwitten eten nu ook weer niet zo ingewikkeld.

• #158.586
Daar spreken ze iig wel over in zijn bron. Daar hebben ze het ook gecorrigeerd met de hoeveelheid eiwitten en extra lysine.

Lees dat artikel eerst even, staat erin uitgelegd.

Lezen jullie dan eerst mijn post even?

Het is ook een van de nuances in de link die hij postte.

Twijfelachtig:
This is especially true in the real world, where vegans are likely to eat a wide variety of plant proteins on a regular basis, thereby ensuring that all their EAA needs are met.
Daar moet je best wat moeite voor doen, voor bb'ers is dat waarschijnlijker dan voor het gemiddelde duurzame deugtrutje (m/v/x).

Laatst bewerkt:
  • #158.589
Laatst bewerkt:
  • #158.590
Sterker nog, als je in tottal voldoende eiwitten binnenkrijgt maakt voor je spiereiwitsynthese niet eens uit wat de verhouding dierlijk / plantaardig is. (bron)

Ik zei doelde hier toch duidelijk op een gecombineerd voedingspatroon van dierlijk en plantaardig eiwit.

Ik heb nooit veganisme genoemd, dat halen jullie erbij.

• #158.596
Dit komt op mij over als een belediging richting @Kathlinoo . Hoop dat je dat niet zo bedoelde. Anders niet echt chique.
Eigenlijk kan ik me niet voorstellen dat iemand werkelijk denkt dat ik het over haar heb, jammer.
Voelde me niet echt aangesproken door het duur- en deugdzame.
En terecht! Ik weet dat jij serieus met voeding en training bezig bent. Al mag ik graag grapjes over veganisme en de stereotype profeten ervan maken.

• #158.597
Wat mijn dag goed maakt, is dat ie voorbij is, morgen weer een nieuwe dag. Weltrusten :thumb:

• #158.598
Eigenlijk kan ik me niet voorstellen dat iemand werkelijk denkt dat ik het over haar heb, jammer.

En terecht! Ik weet dat jij serieus met voeding en training bezig bent. Al mag ik graag grapjes over veganisme en de stereotype profeten ervan maken.

Dan heb ik het gelukkig niet goed gelezen. :)

• #158.600

Miet! Beetje jammer dit

Terug
Naar boven