- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
doe mij ook maar zo'n bordje (4, dubbel gebakken) 😋heerlijke push training gehad en net lekker eten klaar gemaakt omelet met spek/uien/tomaat![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
doe mij ook maar zo'n bordje (4, dubbel gebakken) 😋heerlijke push training gehad en net lekker eten klaar gemaakt omelet met spek/uien/tomaat![]()
Verder dan een glimlach kwam ik niet, maar leuk gedaan.
Waarschijnlijk zou ik voor de redhead gekozen hebben. Jij?
Idem.Waarschijnlijk zou ik voor de redhead gekozen hebben. Jij?
Als het een pool was eindigde elke zin in “kurva”.2022 is nog geen maand oud en ik heb volgens mij al het gesprek van het jaar gevoerd, met een Roemeense collega...
-So, where are you from?
-Sorry, I no understand
-Where do you live?
-Ah yes, I live in house
Eigenlijk heeft hij wel gelijk, maar toch 😆
KuRwA bEdOEl jE
Voor een Roemeen is dat best speciaal.2022 is nog geen maand oud en ik heb volgens mij al het gesprek van het jaar gevoerd, met een Roemeense collega...
-So, where are you from?
-Sorry, I no understand
-Where do you live?
-Ah yes, I live in house
Eigenlijk heeft hij wel gelijk, maar toch 😆
Hij heeft een of andere zwerver als collega die overal tegenaan rost met een vorkheftruck?Kameraad van mij toevallig een Roemeen die komt nu met verhalen thuis over zijn werk niet te zuinig 😌
Jij kent hem?Hij heeft een of andere zwerver als collega die overal tegenaan rost met een vorkheftruck?
Ach, voor de mensen die nú instappen kan hij wel eens het juiste plaatje schetsen.Het maakt mijn dag altijd wel goed als Bert weer een full blown positivy personal growth cryptotrader influencer probeert na te doen op instagram
link?Het maakt mijn dag altijd wel goed als Bert weer een full blown positivy personal growth cryptotrader influencer probeert na te doen op instagram
Hoe kwam je er achter dat ze het toch niet was?Dacht dat ik m'n ex-vriendin zag. 't Bleek een Sint-bernard te zijn.
Ik snuffelde even aan het kontje.