MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #158.622
Verder dan een glimlach kwam ik niet, maar leuk gedaan.

• #158.626
Cut gaat goed -5kg.
Met de fiets naar het werk al elke werkdag.
Vrijdag afspraak om eens grondig te laten kijken naar mijn schouderblessure.
Ja het gaat best lekker.

Enige minpuntje is dat ik 21 dagen alcoholvrij ben.
Maar goed dat is bijzaak.

• #158.627
2022 is nog geen maand oud en ik heb volgens mij al het gesprek van het jaar gevoerd, met een Roemeense collega...

-So, where are you from?
-Sorry, I no understand
-Where do you live?
-Ah yes, I live in house

Eigenlijk heeft hij wel gelijk, maar toch 😆

• #158.628
2022 is nog geen maand oud en ik heb volgens mij al het gesprek van het jaar gevoerd, met een Roemeense collega...

-So, where are you from?
-Sorry, I no understand
-Where do you live?
-Ah yes, I live in house

Als het een pool was eindigde elke zin in “kurva”.

• #158.629
Ook Mooi... oostblokchauffeurs komen vaak aanlopen, collega,collega , you know diese adres? Terwijl hij een SMARTPHONE met het adres laat zien....🤣👍

• #158.631

-So, where are you from?
-Sorry, I no understand
-Where do you live?
-Ah yes, I live in house

Voor een Roemeen is dat best speciaal.

• #158.632
Kameraad van mij toevallig een Roemeen die komt nu met verhalen thuis over zijn werk niet te zuinig 😌

• #158.636
Het maakt mijn dag altijd wel goed als Bert weer een full blown positivy personal growth cryptotrader influencer probeert na te doen op instagram

• #158.637
Het maakt mijn dag altijd wel goed als Bert weer een full blown positivy personal growth cryptotrader influencer probeert na te doen op instagram
Ach, voor de mensen die nú instappen kan hij wel eens het juiste plaatje schetsen.

Als je net als hem in de tweede helft van oktober (serieus) bent begonnen is het een ander verhaal.

Terug
Naar boven