MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #159.421
Screenshot_20220224-104135_Connect.jpg

🥱

• #159.429
Je hebt maar 1 scoop pre nodig niet meer

• #159.431
Voor het eerst bulgarian split squats en reverse sled pulls gedaan, dat wordt 3 dagen spierpijn. :o Beide oefeningen voelen goed, vooral de sled pulls voor m'n zwakke knieën. M'n quads zijn helemaal naar de t*ring verzuurd en ik voel 0 in m'n knieën :D.

• #159.432
Voor het eerst bulgarian split squats en reverse sled pulls gedaan, dat wordt 3 dagen spierpijn. :o Beide oefeningen voelen goed, vooral de sled pulls voor m'n zwakke knieën. M'n quads zijn helemaal naar de t*ring verzuurd en ik voel 0 in m'n knieën :D.
Knie over tegen gozah

• #159.433
zit toch te denken om terug te gaan naar basic omdat dat maar 8 min loopafstand is en de huidige gym waar ik nu train 15 min rijden is. De qr code en reservering is toch al vervallen bij basic. En op 15 min loopafstand is er een 24/7 basic met gratis parkeren

• #159.437
Wat een kut verhoudingen :o. Waar gaat het mis?
Die stats kloppen geen hol van, volgens mijn horloge haal ik mijn diepe slaap ook bijna nooit. Als dat echt het geval was geweest dan denk ik niet dat ik zo fit op zou staan als dat ik gemiddeld doe.

Zelfs de tijden waarop je bent gaan slapen en bent opgestaan kloppen regelmatig niet.

• #159.438
Die stats kloppen geen hol van, volgens mijn horloge haal ik mijn diepe slaap ook bijna nooit. Als dat echt het geval was geweest dan denk ik niet dat ik zo fit op zou staan als dat ik gemiddeld doe.

Zelfs de tijden waarop je bent gaan slapen en bent opgestaan kloppen regelmatig niet.
Of je ligt tv te kijken en zo ineens heb je 3 uur slaap te pakken 🤣🤣 waarvan ik zeker weet dat ik gewoon wakker was.

• #159.439
Of je ligt tv te kijken en zo ineens heb je 3 uur slaap te pakken 🤣🤣 waarvan ik zeker weet dat ik gewoon wakker was.
Hij doet het ook regelmatig andersom, dat dat ding zegt dat je 2300u lag te slapen terwijl je echt om 2030 al compleet in coma lag...

Terug
Naar boven