ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neem dan gewoon speed.2,5 scoop angel dust
Dit kan of mn dag goed maken of niet![]()
Ga me toch een partijtje lekker
Veel plezier met je monster crash2,5 scoop angel dust

Ja die gaat echt kut worden
Ohh ik dacht dat je aan de pcp was gegaan. Ik vond 2,5 scoop al een rare hoeveelheid2,5 scoop angel dust

Knie over tegen gozahVoor het eerst bulgarian split squats en reverse sled pulls gedaan, dat wordt 3 dagen spierpijn.Beide oefeningen voelen goed, vooral de sled pulls voor m'n zwakke knieën. M'n quads zijn helemaal naar de t*ring verzuurd en ik voel 0 in m'n knieën
.
Uiteindelijk worden ze allemaal donkerWel erg lichtgroen. Voor anale sex beter een donkerdere kleur denk ik.![]()
Wat een kut verhoudingen
. Waar gaat het mis?Waar gaat wat mis? Jij neemt deze stats serieus? 🤣🤣🤣
Die stats kloppen geen hol van, volgens mijn horloge haal ik mijn diepe slaap ook bijna nooit. Als dat echt het geval was geweest dan denk ik niet dat ik zo fit op zou staan als dat ik gemiddeld doe.
Of je ligt tv te kijken en zo ineens heb je 3 uur slaap te pakken 🤣🤣 waarvan ik zeker weet dat ik gewoon wakker was.Die stats kloppen geen hol van, volgens mijn horloge haal ik mijn diepe slaap ook bijna nooit. Als dat echt het geval was geweest dan denk ik niet dat ik zo fit op zou staan als dat ik gemiddeld doe.
Zelfs de tijden waarop je bent gaan slapen en bent opgestaan kloppen regelmatig niet.
Hij doet het ook regelmatig andersom, dat dat ding zegt dat je 2300u lag te slapen terwijl je echt om 2030 al compleet in coma lag...Of je ligt tv te kijken en zo ineens heb je 3 uur slaap te pakken 🤣🤣 waarvan ik zeker weet dat ik gewoon wakker was.
Ja super accuraat 👌👌😌.Hij doet het ook regelmatig andersom, dat dat ding zegt dat je 2300u lag te slapen terwijl je echt om 2030 al compleet in coma lag...