MikeAKA
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.660
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik weet niks anders, ik kan niks anders en wil ook niet anders. Zat met 2 jaar al in de kinderstoel bij mn pa. Zomervakanties was steevast 2 weken mee op ritten naar spanje en frankrijk
En met deze tijden 0630 tot 1700/1730 en tegenwoordig bijna 3k bruto en hoop onkostenvergoedingen, maakt het gewoon echt goud.
Word nog steeds gezien als een minderwaardig vak, maar de salarissen tegenwoordig liegen er niet om.
Krijg smorgens paar bonnen voor de rest vd dag, volgorde bepaal ik zelf, stortadressen mag ik zelf uitzoeken . Niemand belt me. Einde dag bel ik dat ik klaar ben en dan is het: Fijne avond.
Hele dag lekker koffie drinken, praatjes maken.
1,5 stilgestaan door uit de hand gelopen pauze? Je hoort niemand✌
Lekker een vaste auto, waar niemand anders op rijdt👍 belangerijke arbeidsvoorwaarden voor een trucker🤣
Ga hier nooit meer weg.
En met deze tijden 0630 tot 1700/1730 en tegenwoordig bijna 3k bruto en hoop onkostenvergoedingen, maakt het gewoon echt goud.
Word nog steeds gezien als een minderwaardig vak, maar de salarissen tegenwoordig liegen er niet om.
Krijg smorgens paar bonnen voor de rest vd dag, volgorde bepaal ik zelf, stortadressen mag ik zelf uitzoeken . Niemand belt me. Einde dag bel ik dat ik klaar ben en dan is het: Fijne avond.
Hele dag lekker koffie drinken, praatjes maken.
1,5 stilgestaan door uit de hand gelopen pauze? Je hoort niemand✌
Lekker een vaste auto, waar niemand anders op rijdt👍 belangerijke arbeidsvoorwaarden voor een trucker🤣
Ga hier nooit meer weg.