apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Ja pcies, wat wil je nog meer?Alleen maar gelijkvloers wonen sinds kort. Met ruimte voor ontwikkeling in de wijk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja pcies, wat wil je nog meer?Alleen maar gelijkvloers wonen sinds kort. Met ruimte voor ontwikkeling in de wijk
Klopt, hier in de moestuin mag tomaat alleen onder een dakje of in de kas. Vorig jaar in de kas gekweekt, ging wel goed! Ik heb wel een olla gemaakt (gewoon een terracotta pot gepakt, gat aan de onderkant dicht gemaakt met wat snelcement, ingegraven en een deksel er op gelegd) werkte echt super!Tomaat. Wordt wel heel lastig zonder dakje. Grote kans op phytophthora. Kan je wel verminderen met sommige F1 hybride rassen.
Had je geen last van wortelrot omdat het water niet wegkan?Klopt, hier in de moestuin mag tomaat alleen onder een dakje of in de kas. Vorig jaar in de kas gekweekt, ging wel goed! Ik heb wel een olla gemaakt (gewoon een terracotta pot gepakt, gat aan de onderkant dicht gemaakt met wat snelcement, ingegraven en een deksel er op gelegd) werkte echt super!
Nee juist niet. Je plant de planten rondom de pot.Had je geen last van wortelrot omdat het water niet wegkan?
Plantenfluisteraar?Nee juist niet. Je plant de planten rondom de pot.
Doordat het water via die terracotta pot de grond in gaat heb je meer een gereguleerde afgifte van het water. Zie het een beetje als een plantendruppelaar. Hoefde de pot ook niet vaak bij te vullen.
Het mooie is ook dat de wortels van de plant richting die pot schijnen te groeien.
Klopt, hier in de moestuin mag tomaat alleen onder een dakje of in de kas. Vorig jaar in de kas gekweekt, ging wel goed! Ik heb wel een olla gemaakt (gewoon een terracotta pot gepakt, gat aan de onderkant dicht gemaakt met wat snelcement, ingegraven en een deksel er op gelegd) werkte echt super!
Ja klopt, er zit hier een biologische tuinbouw vereniging. Daar huur ik een stukkie van ongeveer 40m2. Kost me geloof ik € 50,- pj en je moet 1x pj helpen met vrijwilligerswerkHeb je een stadstuintje ofwa?
Zat ik ook nog over te twijfelen.
Waar is dat ergens. Klinkt als een leuk initatief.Ja klopt, er zit hier een biologische tuinbouw vereniging. Daar huur ik een stukkie van ongeveer 40m2. Kost me geloof ik € 50,- pj en je moet 1x pj helpen met vrijwilligerswerk
Doet me denken aan het filmpje van de praeses.Ik identificeer mij als keizer. Vanaf nu verwacht ik dat jullie mij aanspreken met uwe hoogheid of Keizer Strudel de 1e.
![]()
Mannen, als jullie ook willen strijden voor de titel 'vrouw van het jaar', dit is jullie tijdperk! Pak je kans!![]()
www.instagram.com
Ik hoop dat je je klassieken kent? (Kai su, teknon?)Ik identificeer mij als keizer. Vanaf nu verwacht ik dat jullie mij aanspreken met uwe hoogheid of Keizer Strudel de 1e.