AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #160.001
Aai over de bol van de hond :thumb:
Welk merk hond ?
Labrador. Heb zo'n heupband + elastische riem voor hem. Kun je hem aan je vast maken zonder dat je de hele tijd die lijn in je hand hebt. Werkt top.

Je staat alleen de eerste 20min regelmatig abrupt stil bij boompjes 🤣

• #160.002
Labrador. Heb zo'n heupband + elastische riem voor hem. Kun je hem aan je vast maken zonder dat je de hele tijd die lijn in je hand hebt. Werkt top.

Die van ons loopt los mee, dan kan hij zijn plas pauzes zelf indelen :D

• #160.003

Mag / kan die niet zonder riem mee?

• #160.004
Die van ons loopt los mee, dan kan hij zijn plas pauzes zelf indelen :D
Durf ik daar helaas niet meer. Tijd geleden stond ie ergens een halve kilo friet te vreten, 2 nachten lang ieder uur met hem buiten gestaan met diarree.

+ labradors vreten echt alles, mensen zijn viespeuken, mijn startpunt van mijn route bevindt zich op een parkeerplaats waar 's nachts veel drugs gebruikt wordt. Tijdje geleden stond ie net voorbij de parkeerplaats mensenpoep te vreten. Daarna begon ie allemaal te kwijlen kon ie nog maar amper op z'n poten staan... Super onregelmatige hartslag enzo. Waarschijnlijk drugs resten uit die poep binnen gekregen en daar helemaal bad op gegaan. Heeft 4 dagen geduurd voordat ie weer enigszins de oude was. Dus die hond blijft mooi aangelijnd.

D'r zitten zoveel mensen in die bossen te scheiten dat is niet normaal, behalve dat het disgusting is, zitten er helaas ook genoeg mensen aan de drugs en/of zware medicatie. Waar natuurlijk resten van in die poep zitten die de hond dan weer binnen krijgt. Het is nou denk ik in 5 jaar 3x gebeurd dat ie gedrogeerd uit een bos terug is gekomen. Dus voor zijn eigen veiligheid laten we hem in gebieden waar veel mensen komen helemaal niet meer los.

Laatst bewerkt:
  • #160.005
Denk gebrek aan zonlicht, heb hier sowieso alleen in de ochtend direct licht, gordijnen zijn ook wel vaak dicht als ik weg ben (2-3 dagen in de week).
Dat maakt het wel wat lastiger, Monstera valt wel af dan.

De makkelijkste plant ever is een 'Vrouwentong' die doen het goed in weinig licht en kunnen een hoop aan.

Maar je zou ook een grote Euphorbia familie cactus kunnen nemen. Die zijn wel wat duurder (groeien gewoon langzamer dan normale planten). Maar cactussen kunnen verrassend goed tegen weinig licht en kou.

Het belangrijkste bij een grote cactus is dat als ze weinig licht en warmte krijgen je ze beter helemaal geen water kan geven. Dus zoals jij beschrijft ik gok een raam op het noorden? Dan zou je die het beste gewoon van Oktober tot April geen water kunnen geven.

De plant gaat namelijk in winterslaap als de temperatuur onder de 15 graden komt en/of ze weinig zon krijgen.

Te VEEL water is doodsorzaak nmr 1 bij cactussen.

Overigens hoe groter de cactus hoe meer ze kunnen hebben. Kleine cactussen kunnen heel lastig zijn en soms in de zon al binnen een paar dagen uitdrogen terwijl een cactus van een meter hoog prima 2 maanden zonder water zou kunnen op de zelfde plaats.

Je hebt best veel verschillende soorten binnen de Euphorbia familie ook.

En je kan natuurlijk ook gewoon googlen op 'binnenplant weinig zon'
Weet trouwens niet of ie echt dood is, maar t ziet er in ieder geval niet meer levendig uit :roflol:

Pics?

• #160.006
Screenshot_20220327-120146_Chrome.jpg

Nou jij?
Minimaal 2000 ja.
Als je 12 uur per dag betaald krijgt voor 23 euro per uur is dat 276 euro per dag. Zeg dat je alle dagen werkt dus 31x276 is 8556 euro per maand. En dan ben je dus letterlijk nooit een dag vrij. Mij niet gezien.
Sommige dagen pak ik 27€ per uur en sommige 24€. Het is niet 23€ hele maand

• #160.007
Dat is zo een 96 uur per week met je gemiddelde van 25€ per uur, hoe krijg je dat voor elkaar ???
Hier op werk neem ik snachts een powernap van 3-4 uurtjes en ontbijt, lunch, dinner wordt ook al gemaakt en mag ik aanschuiven. Hier zijn ook maar 15-20 vluchtelingen aanwezig. Ik mag pakken uit de koelkast wat ik wil. Het is net een hotel eigenlijk
7CDD9273-D7EB-47C8-AE69-4C7B19192973.png

Kom ik thuis aan om 08:00, ga ik trainen en dan slapen

• #160.008
Nieuw schema gemaakt voor me eerste pl hypertrophy blocks volgend weekend šŸ˜‡

• #160.012
Takke eind gaan lopen. Nu doen m'n voeten pijn. Veel mooie vrouwen gezien. Dat was wel fijn.
Screenshot_20220328-145548.jpg

• #160.013
Volgende boek zal wel Starting Shampoo of Practical Personal Care heten.

Laatst bewerkt:
  • #160.015
Nieuwe opdrachtgever gevonden voor aankomende zomer. Een nieuw (strand)paviljoen aan een plas in Noord-Holland. Jong team, prima uurtarief plus fooi en op nog geen kwartier van m'n huis. 2 a 3 dagen in de week, 12 uur per dag.

Mei beginnen. Grote blij.

Terug
Naar boven