Bij ons is overwerk, bonus enz. gekoppeld aan het basissalaris zonder toeslag, vandaar.Ben jij van de belastingdienst?
200% zit toeslag bij in he
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij ons is overwerk, bonus enz. gekoppeld aan het basissalaris zonder toeslag, vandaar.Ben jij van de belastingdienst?
200% zit toeslag bij in he
Mooi lastig gedoeBij ons is overwerk, bonus enz. gekoppeld aan het basissalaris zonder toeslag, vandaar.
Vooral lullig voor de momenten dat we 150% krijgen veel meer dan je standaard salaris houd je dan niet over.
12 uur lang in een auto zitten? Kzou helemaal gek worden man.Weekend horecaportier voor 30€ per uur x8 zonder fooi.
Of weekend villa toezichthouden vanuit auto en geen reet doen 23€ x12
Villa toezichthouden, beetje lopen rondom de auto, dumbbels mee als het kan.Weekend horecaportier voor 30€ per uur x8 zonder fooi.
En geen contact met andere mensen.Villa toezichthouden, beetje lopen rondom de auto, dumbbels mee als het kan.
Ik hou toch niet van mensen. Alleen knappe vrouwen
eerder gedaan, filmpjes bekijken, paar keer powernap nemen, beetje thee tussendoor drinken, games op telefoon spelen.12 uur lang in een auto zitten? Kzou helemaal gek worden man.
Maar die fooi kan wel aardig oplopen...Weekend horecaportier voor 30€ per uur x8 zonder fooi.

Heb je ook al een levensverzekering afgesloten?
Ik laat mijn tren aan jou na.
Top! Zien we je zaterdag? ^^Eerste keer loon 😁 wat kan het leven toch oneerlijk zijn.
Eesrte nakkie is van mij![]()