MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #160.541
1650531957837.png

1650531969524.png

1650531993680.png
Dit kan toch niet een echt persoon zijn mag ik hopen. Gewoon een 1 of andere pannenkoek die dit account gemaakt heeft om te trollen.
Als er echt zulke figuren bestaan dan heb ik geen hoop meer voor deze wereld. (had ik al niet meer zo heel veel)

• #160.542
Dit kan toch niet een echt persoon zijn mag ik hopen. Gewoon een 1 of andere pannenkoek die dit account gemaakt heeft om te trollen.
Als er echt zulke figuren bestaan dan heb ik geen hoop meer voor deze wereld. (had ik al niet meer zo heel veel)
Ze bestaan.

• #160.547
Gooide mn bakje koffie netjes bij het stoplicht naast het raam vlak naast mn auto.

Een teslarijder had een paar(letterlijk) koffiespetters op zn zijpaneel en toen ging die mn werk mailen.

Hij reed in een pas gepoetste tesla en dit vond ie niet leuk.

hebben vriendelijk gelachen en een cursus " omgaan met teleurstellingen" aangeboden.

PRACHTIG

• #160.550
Gooide mn bakje koffie netjes bij het stoplicht naast het raam vlak naast mn auto.

Een teslarijder had een paar(letterlijk) koffiespetters op zn zijpaneel en toen ging die mn werk mailen.

hebben vriendelijk gelachen en een cursus " omgaan met teleurstellingen" aangeboden.

PRACHTIG
Apart volk die Tesla rijders.

• #160.552

PRACHTIG
Heeft de Teslarijder toch gewoon gelijk in? In welke context is dit volgens jouw oké om te doen?

• #160.553

PRACHTIG
Onthou zijn nummer en trek hem eruit bij het stoplicht met je Blade.

• #160.554
Heeft de Teslarijder toch gewoon gelijk in? In welke context is dit volgens jouw oké om te doen?

Man, een paar( letterlijk) opspattende druppels.

Wat doe je met je auto op de weg dan vraag ik me af .

Gelijk heeft ie dat er per ongeluk een paar spatjes op zn velg en zijpaneel had( 5 spatjes te zien op de foto)
Maar dan heb je wel een achterlijk ego en een kutleven als je daar zoveel moeite voor doet, dat is de keerzijde.

• #160.555
Jawel man, het zijn niet altijd de moslims die dit soort apologetische bullshit uitslaan.

• #160.556

Ben benieuwd wie die belt als het regent....
Of alstie een vogel tegenkomt....
Of wacht, wat als er modder op de weg ligt, wie bel je dan op voor je pasgespoetste tesla

• #160.557
Man, een paar( letterlijk) opspattende druppels.

Wat doe je met je auto op de weg dan vraag ik me af .

Gelijk heeft ie dat er per ongeluk een paar spatjes op zn velg en zijpaneel had( 5 spatjes te zien op de foto)
Maar dan heb je wel een achterlijk ego en een kutleven als je daar zoveel moeite voor doet, dat is de keerzijde.
Dan excuseer je je eigen gewoon ( hoeft niet eens gemeend te zijn). Ook al is het maar iets klein dan kan je er achteraf nog om lachen.

• #160.559
Ben benieuwd wie die belt als het regent....
Of alstie een vogel tegenkomt....
Of wacht, wat als er modder op de weg ligt, wie bel je dan op voor je pasgespoetste tesla
Dingen waar je geen invloed op hebt versus een pauper die zn koffie over je auto heen tieft.. Niet echt te vergelijken wel?

• #160.560
Dan excuseer je je eigen gewoon ( hoeft niet eens gemeend te zijn). Ook al is het maar iets klein dan kan je er achteraf nog om lachen.

Dat is het juist. Hij spreekt mij niet aan. Gaat naast me hangen, fotos trekken en werk mailen. Daar zit mijn probleem een beetje

Terug
Naar boven