AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #160.561
Dingen waar je geen invloed op hebt versus een pauper die zn koffie over je auto heen tieft.. Niet echt te vergelijken wel?
Overdrijven is ook een vak.
5 druppelspatjes op zn onderkant zijpaneel
Oja vergat dat iedereen heilig is op internet en niemand fouten maakt, sorry mijn fout

Op mij heeft ie ook geen invloed dus alsnog pech voor hem

• #160.562
Dat is het juist. Hij spreekt mij niet aan. Gaat naast me hangen, fotos trekken en werk mailen. Daar zit mijn probleem een beetje
Kijk een duif die op zijn auto schijt kan niet spreken, die Tesla rijder wel, hij nam een gok en het ontplofte in zijn face, weet zeker dat je het niet bewust deed.

• #160.564
Gooide mn bakje koffie netjes bij het stoplicht naast het raam vlak naast mn auto.

Een teslarijder had een paar(letterlijk) koffiespetters op zn zijpaneel en toen ging die mn werk mailen.

Hij reed in een pas gepoetste tesla en dit vond ie niet leuk.

hebben vriendelijk gelachen en een cursus " omgaan met teleurstellingen" aangeboden.

PRACHTIG
Je troep uit het raam gooien is net zo goed aso

Ben benieuwd wie die belt als het regent....
Of alstie een vogel tegenkomt....
Of wacht, wat als er modder op de weg ligt, wie bel je dan op voor je pasgespoetste tesla
Vogelkak brandt in je lak

• #160.569
Sluikstorten is hier een boete van €300 :trollface:

• #160.572
Ik had je persoonlijk aangesproken (verrot gescholden afhankelijk van mn bui) Had je nu daarover zitten zeiken op t forum. Kijk gewoon ff voordat je je koffie uit t raam pleurt of er iemand aankomt aub.

• #160.575
Ik had je persoonlijk aangesproken (verrot gescholden afhankelijk van mn bui) Had je nu daarover zitten zeiken op t forum. Kijk gewoon ff voordat je je koffie uit t raam pleurt of er iemand aankomt aub.

Nogmaals. Dat respecteer ik juist als iemamd dat doet. Maar dit is gewoon zielige gang van aanpak. Ik zou de laatste zijn die geen excuus aanbied en zou het zelfs schoonmaken. Maar dit is een beetje trieste manier.

• #160.576
Neem aan dat @MikeBlok zijn koffie uit ze bekertje gooide, en niet ze hele bekertje uit het raam gooide?

• #160.577
Nogmaals. Dat respecteer ik juist als iemamd dat doet. Maar dit is gewoon zielige gang van aanpak. Ik zou de laatste zijn die geen excuus aanbied en zou het zelfs schoonmaken. Maar dit is een beetje trieste manier.
ja vind ik ook wel hou niet van bellers en achter de rug klagers.

• #160.578
Ja alleen koffie niet het bekertje uiteraard!

Nogmaals. Het feit klopt. De manier is zielig, dat was mn hele punt

Terug
Naar boven