Mag je zo dicht op de natuur wel rijden met die stink diesel?Dat was het wel ooit en wij hebben het geclaimd.
Na een meter diepte is het alsnog natuur. Alles waar wij lopen is dat of geweest. Niks is van ons mensen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag je zo dicht op de natuur wel rijden met die stink diesel?Dat was het wel ooit en wij hebben het geclaimd.
Na een meter diepte is het alsnog natuur. Alles waar wij lopen is dat of geweest. Niks is van ons mensen
Ja @Galen wat doe je hier vuile hoogbegaafde hooggeleide?!?!1Als jij zo hoogbegaafd en opgeleid bent. Wat doe je op dit forum dan
Mag je zo dicht op de natuur wel rijden met die stink diesel?
Vraag: gooide je alleen koffie of ook je beker?Koffie is plantaardig dus kan nooit milieuvervuiling zijn😛
Vind je een peuk uit het raam gooien ook prima?Helaas wel. Ik ben de eerste die juicht als het elektrisch word. Helaas ben ik kind van deze maatschappij en heb ik geen keus
Beker niet uiteraard. Die bewaar ik altijd om nog een keer te gebruiken.
NopeGroen en composteerbaar afval zoals bananenschillen etc mag je wel in de natuur achterlaten. Staan geen boetes op en is ook niet strafbaar, nergens.
Papaverplant is ook plantaardig, dus heroïne is gezondKoffie is plantaardig dus kan nooit milieuvervuiling zijn😛

Groen en composteerbaar afval zoals bananenschillen etc mag je wel in de natuur achterlaten. Staan geen boetes op en is ook niet strafbaar, nergens.
Wat een zielig mannetje wel in die Tesla😂 je zou zo maar zijnJa alleen koffie niet het bekertje uiteraard!
Nogmaals. Het feit klopt. De manier is zielig, dat was mn hele punt
Oei, ik heb laatst een bananenschil in de bosjes geflikkerd. Hoop niet dat groenlinks zometeen ff op bezoek komt.

Shame on you!Oei, ik heb laatst een bananenschil in de bosjes geflikkerd. Hoop niet dat groenlinks zometeen ff op bezoek komt.![]()
Ik ben net boos weggegaan bij dat andere forum.En ik ben weg van dit forum btw.
Die persoonlijke aanvallen komen me de nek uit.
Eerst ging ik er keihard in en nu niet meer ,blijkbaar is dit de mentaliteit.
Ik kom niet altijd even sociaal over dat weet ik.
Maar ik ga niet zo trieste opmerkingen maken over iemand zn vrouw of persoonlijkheid of verleden of wat dan ook.
Plaatst over een jaar mss wel een foto.
Ga lekker op mezelf verder, beter
De groeten
Nee joh.En ik ben weg van dit forum btw.
Maar ik ga niet zo trieste opmerkingen maken over iemand zn vrouw of persoonlijkheid of verleden of wat dan ook.
De groeten
Blijf je online altijd houden dat aanvallend gedrag en soms beetje uitlokken. Mensen houden van sensatie en IRL krijg je mee klappen met dat soort gedrag. Ff deloaden van het forum en zie je na het weekend weer!En ik ben weg van dit forum btw.
De groeten
Blijf je online altijd houden dat aanvallend gedrag en soms beetje uitlokken. Mensen houden van sensatie en IRL krijg je mee klappen met dat soort gedrag. Ff deloaden van het forum en zie je na het weekend weer!
Welk andere forum?
Bejaarden met een beperking forum