- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Daar werk jij toch😳
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar werk jij toch😳
Daar kennen ze elkaar van hé

Liefde vind altijd een manier
Al geregeld. Rustig en stressbestendig, persoon, hobby's kickboxen en mma. Soms krijg je meer dan je wenst. Me happy, goed weekendWat wacht? Dacht jij op sollicitatie gesprek ging? In dat geval wat is de job en waar is het?![]()

Dit zegt natuurlijk meer over jou als persoon. Kzou er niet te trots op zijn.Klopt ze zit onder mn bureau een wrap uit te pakken.
Geen idee eigenlijkJa @Galen wat doe je hier vuile hoogbegaafde hooggeleide?!?!1

Ik ga meteen weg van dit forum. (morgen weer terug schat)Dit zegt natuurlijk meer over jou als persoon. Kzou er niet te trots op zijn.
Ik ben er ook helemaal klaar mee, ik ga ook weg maar kom terug na mijn training voor mn logIk ga meteen weg van dit forum. (morgen weer terug schat)

Duiven zou je dan eigenlijk ook gewoon legaal af moeten mogen schieten. Vliegende ratten.Kijk een duif die op zijn auto schijt kan niet spreken, die Tesla rijder wel, hij nam een gok en het ontplofte in zijn face, weet zeker dat je het niet bewust deed.
Ze denken allemaal dat ze op een veel jongere leeftijd functioneren.
Waren ze maar overal in dit land zo consequent tegen exotisch soorten die zich ontzettend snel voortplanten en de inheemse verdringen..
Duiven vallen mee, die kunnen niet vliegend poepen.Duiven zou je dan eigenlijk ook gewoon legaal af moeten mogen schieten. Vliegende ratten.
True. Ik ben ooit door een meeuw in mijn b**kes gekakt.Duiven vallen mee, die kunnen niet vliegend poepen.
Gelijke rechten voor alle gelijke levensvormen. Dan nog wel even steggelen over gelijke.Waren ze maar overal in dit land zo consequent tegen exotisch soorten die zich ontzettend snel voortplanten en de inheemse vervangen...
Ik vind meeuwen veel kutter ja, maar daar zijn er ook gewoon veel meer van in mijn buurt.True. Ik ben ooit door een meeuw in mijn b**kes gekakt.
Ik reed op de motor, met het vizier open en die Duitse stuka meeuw duikbombe zijn lading stront zo door mijn vizer naar binnen. Kheb sindsdien geen PVV meer gestemd.
Wel ironisch dat deze mensen zo vaak werken voor Uber..Gelijke rechten voor alle gelijke levensvormen. Dan nog wel even steggelen over gelijke.
Les 1: vizier dicht.True. Ik ben ooit door een meeuw in mijn b**kes gekakt.
Ik reed op de motor, met het vizier open en die Duitse stuka meeuw duikbombde zijn lading stront zo door mijn vizer naar binnen. Kheb sindsdien geen PVV meer gestemd.
Ja, voor je het weet flikkert iemand voor je wat koffie uit zijn raam.