AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #160.702
Ook wel goed voor al die dikke trollen die in hun eentje een 4zits opvullen met pure vetmassa.

Ben blij dat ik niet veel meer met het OV ga en dat naast iemand gaan zitten niet meer sociaal geaccepteerd is. Ergens zitten en dat zo'n vetz*k naast je krijgen die half op jouw stoel hangt is echt het ergste wat er is.

Bizar trouwens dat die 20% van alle energiebehoefte van Prorail gebruiken? Dat daar nooit eerder iets mee gedaan is...
Wel een nieuw idee dan want we hebben net nog een station ontworpen met drie roltrappen.

• #160.704
Heb je een foto van haar ?

• #160.706
De 1e oogst pepers van het jaar (van 1 van de 5 planten)
20220422_204324.jpg

Vorig jaar kon ik deze pas oogsten in september/oktober. Maar omdat peperplanten meerderjarig zijn kon ik de planten achter het glas laten overwinteren en beginnen sommigen nu al opbrengst te geven. Gaat een flinke shitload aan sambal worden dit jaar.

• #160.707
De 1e oogst pepers van het jaar (van 1 van de 5 planten)
20220422_204324.jpg

Vorig jaar kon ik deze pas oogsten in september/oktober. Maar omdat peperplanten meerderjarig zijn kon ik de planten achter het glas laten overwinteren en beginnen sommigen nu al opbrengst te geven. Gaat een flinke shitload aan sambal worden dit jaar.
Nice!!!!

Ik heb peper gezaaid dit jaar, er komen er 5 omhoog, dus dat gaat de goede kant op. Heb jij enig idee hoe hoog een peperplant wordt? Kan je die makkelijk in huis in een pot (bij het raam) zetten? Of is het wel de bedoeling dat ie in de zomer naar buiten gaat (misschien voor bevruchting bijv.).

• #160.708
Nice!!!!

Ik heb peper gezaaid dit jaar, er komen er 5 omhoog, dus dat gaat de goede kant op. Heb jij enig idee hoe hoog een peperplant wordt? Kan je die makkelijk in huis in een pot (bij het raam) zetten? Of is het wel de bedoeling dat ie in de zomer naar buiten gaat (misschien voor bevruchting bijv.).
Kheb er 2 die nu tot het plafond komen. Die ga ik toppen als ze naar buiten gaan.

Zomers naar buiten, 's winters binnen voor het raam.

• #160.709
Werk deze maand 6/7 dagen per week 12 uurs diensten maar ik krijg nog mijn vakantiegeld en vakantie uren 24e april uitbetaald omdat ik vorige maand ontslag nam op schiphol.
Mooiste maand van het jaar.

• #160.710
Mijn cardio sessie van vandaag weer er op zitten 40 km interval ging heerlijk :D

• #160.712
Brood dat net oud genoeg is om toast te maken.

• #160.714
Liever Turkse broodjes dan die Franse gay shizzle.

• #160.715
  • #160.719
Nice!!!!

De maat van de pot stuurt de plant ook, als je de pot klein houdt zal de plant ook kleiner blijven.

• #160.720
Wandeling met de hond.
Screenshot_2022-04-23-13-09-49-42_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg

Hij had het ondertussen aardig warm. Ik had z'n drinkbak en 1,5L water meegenomen. Gooide z'n drinkbak om, om verder te gaan wandelen. Doet ie dit:
IMG_20220423_130920.jpg

Terug
Naar boven