AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #160.686
Heb 2 nachten door kunnen slapen dus niet wakker geworden, toch fijner dan om 01:00 wakker worden en weer rond 03:00..

• #160.687
  • #160.688
Heb ik ook, is totaal ongewenst, maar het gebeurt, meestal om te pissen, moet echt leren om na 9 uur te stoppen met water drinken.
Ja ik drink meestal uurtje/twee uur van te voren niet meer, wel rekening mee houden dat je overdags meer moet drinken.

Maar ik denk dat ik slecht sliep omdat ik al meer dan 6 maanden geen deload had gedaan :emo:

• #160.690
Aloe staat nu volop in bloei
20220422_084803.jpg

Laatst bewerkt:
  • #160.693
Vandaag laatste train dag van de week ging lekker.. Upperbody training bevalt mij wel :D

• #160.694
  • #160.695
Ik zit in de auto op een parkeerplaats te chillen(kleine slaapt in de auto, zo ff boodskapjes doen als ie wakker is) en er is een bejaarde die probeert uit te parkeren.

Maar ze draait haar stuur niet. Dus ze gaat voorwaarts, achteruit, weer naar voren, weer naar achter, maar ze blijft kwart rondjes draaien (als een halve maan).
Schepte nog bijna een fietser. Man man man

• #160.696
Ik zit in de auto op een parkeerplaats te chillen(kleine slaapt in de auto, zo ff boodskapjes doen als ie wakker is) en er is een bejaarde die probeert uit te parkeren.

Maar ze draait haar stuur niet. Dus ze gaat voorwaarts, achteruit, weer naar voren, weer naar achter, maar ze blijft kwart rondjes draaien (als een halve maan).
Waarschijnlijk een goede pull training gedaan voor het boodschappen doen.
Na benen training kan ik ook niet autorijden, trillende beentjes :D

• #160.697

Neem je ook altijd een omweg naar huis als je denkt dat ie elk moment in slaap valt…..

• #160.698
Neem je ook altijd een omweg naar huis als je denkt dat ie elk moment in slaap valt…..
Ja, inderdaad altijd :).
En ik blijf vaak nog ff in de auto op m'n telefoon chillen. Soms zit ik 2 uur op een parkeerplaats beetje DBB te checken terwijl die kleine achterin een tukkie doet.

Beetje in het zonnetje chillen. Heerlijk die rust.

• #160.699

En terecht natuurlijk. Dat is je straf voor het reizen met het Onrendabelen Vervoer.

Ze zouden in die wagons eigenlijk allemaal spinning bikes moeten installeren die de trein van stroom voorzien. Trappen met je luie reet.

• #160.700

En terecht natuurlijk. Dat is je straf voor het reizen met het Onrendabelen Vervoer.

Ze zouden in die wagons eigenlijk allemaal spinning bikes moeten installeren die de trein van stroom voorzien. Trappen met je luie reet.
Ook wel goed voor al die dikke trollen die in hun eentje een 4zits opvullen met pure vetmassa.

Ben blij dat ik niet veel meer met het OV ga en dat naast iemand gaan zitten niet meer sociaal geaccepteerd is. Ergens zitten en dat zo'n vetz*k naast je krijgen die half op jouw stoel hangt is echt het ergste wat er is.

Bizar trouwens dat die 20% van alle energiebehoefte van Prorail gebruiken? Dat daar nooit eerder iets mee gedaan is...

Terug
Naar boven