apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
*nvm ik las iets anders.Ff On-topic, ik heb me toch een lekkere appel joh. Goed sappig!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*nvm ik las iets anders.Ff On-topic, ik heb me toch een lekkere appel joh. Goed sappig!
Nvm dan
Met of zonder schil?Ff On-topic, ik heb me toch een lekkere appel joh. Goed sappig!
Met en klokhuis erbij.
Heb ik ook, is totaal ongewenst, maar het gebeurt, meestal om te pissen, moet echt leren om na 9 uur te stoppen met water drinken.Heb 2 nachten door kunnen slapen dus niet wakker geworden, toch fijner dan om 01:00 wakker worden en weer rond 03:00..
Ja ik drink meestal uurtje/twee uur van te voren niet meer, wel rekening mee houden dat je overdags meer moet drinken.Heb ik ook, is totaal ongewenst, maar het gebeurt, meestal om te pissen, moet echt leren om na 9 uur te stoppen met water drinken.

Ik vind dit onnodig kwetsend.Als mensen offtopic blijven gaan dan ga ik kaarten uitdelen.
Te beginnen bij @Steks, ongeacht wie er begint.
Kan je niet gewoon gaan schelden zoals chef Ramsey?Als mensen offtopic blijven gaan dan ga ik kaarten uitdelen.
Te beginnen bij @Steks, ongeacht wie er begint.
Ik eet ook vaak het steeltje.
Het blaadje aan het steeltje is het lekkerste en daar zitten ook de meeste vitaminen in.
Waarschijnlijk een goede pull training gedaan voor het boodschappen doen.Ik zit in de auto op een parkeerplaats te chillen(kleine slaapt in de auto, zo ff boodskapjes doen als ie wakker is) en er is een bejaarde die probeert uit te parkeren.
Maar ze draait haar stuur niet. Dus ze gaat voorwaarts, achteruit, weer naar voren, weer naar achter, maar ze blijft kwart rondjes draaien (als een halve maan).
Schepte nog bijna een fietser. Man man man

Neem je ook altijd een omweg naar huis als je denkt dat ie elk moment in slaap valt…..Ik zit in de auto op een parkeerplaats te chillen(kleine slaapt in de auto, zo ff boodskapjes doen als ie wakker is) en er is een bejaarde die probeert uit te parkeren.
Maar ze draait haar stuur niet. Dus ze gaat voorwaarts, achteruit, weer naar voren, weer naar achter, maar ze blijft kwart rondjes draaien (als een halve maan).
Schepte nog bijna een fietser. Man man man
Ja, inderdaad altijdNeem je ook altijd een omweg naar huis als je denkt dat ie elk moment in slaap valt…..
.
Ook wel goed voor al die dikke trollen die in hun eentje een 4zits opvullen met pure vetmassa.![]()
ProRail wil roltrappen op stations in de ban doen
Om energie te besparen denkt ProRail erover alle roltrappen op de stations in de ban doen. Het zijn de grootste ‘stroomslurpers’ op dit moment, met een verbruik van 20 procent van alle energie. Ook…www.telegraaf.nl
En terecht natuurlijk. Dat is je straf voor het reizen met het Onrendabelen Vervoer.
Ze zouden in die wagons eigenlijk allemaal spinning bikes moeten installeren die de trein van stroom voorzien. Trappen met je luie reet.