Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #160.662
Nogmaals. Inhoudelijk kan ik dat prima hebben maar sommige opmerkingen gaat het over. Niet als mensen het niet eens zijn met me. Als je terugleest zie je die paar wel staan.
Voor lul zetten met je verleden of tekortkomingen gaat het om. En dat kun je niet ontkennen. Dat gebeurt veel hier

De steken onder de gordel bedoel ik.

Verder alles prima ik blijf lekker bezig met trainen en coaching
Dus concreet?

• #160.664
Mike het is natuurlijk volledig jouw eigen beslissing, als je echt weg wil ga je weg, kan ik niet over oordelen, maar weet gewoon dat er ook mensen zijn die jou waarderen, wens jou oprecht het allerbeste.

• #160.665
Concreet: blijkbaar kan niemand daar rekening mee houden. En daar zal ik dus ook zo naar handelen, maar dan zonder ruzie.
Ga je nu nog voorbeelden geven, of niet? Ik heb het terug gelezen, en begrijp serieus niet wat het probleem nu is. Ik probeer je te begrijpen, en het enige wat jij antwoord zijn die eeuwige lange lappen met zelfmedelijden.

• #160.666
Ga je nu nog voorbeelden geven, of niet? Ik heb het terug gelezen, en begrijp serieus niet wat het probleem nu is. Ik probeer je te begrijpen, en het enige wat jij antwoord zijn die eeuwige lange lappen met zelfmedelijden.

Je vrouw zit onder mn bureau bijv? Of lees je daar overheen?

Gaat niet alleen om die opmerkingen. Is doorlopend bezig in verschillende onderwerpen.

• #160.667
Loop niet zo te vitten joh, want je weet zelf ook dat je cognitief gezien goed in staat bent zelf te achterhalen waar hij het over heeft, kwestie van bladeren en lezen, dat ik er nog een hele post aan moet wijden is totaal overbodige splaining waar ik normaal gesproken een grafhekel aan heb, maar jouw commentaar is dat nu ook een beetje, stop playin.

• #160.668
Wauw. Ernstig overgevoelig hier. Ben al weg.

• #160.669
Wauw. Ernstig overgevoelig hier. Ben al weg.
Ik wilde in eerste instantie niet reageren, omdat ik anders iedereen over me heen krijg en hij dit gewoon zelf af kan handelen, maar f**k it. Zoals er al eerder gezegd is, gaat het vooral om onderwerpen die heel belangrijk voor hem zijn. Voor anderen misschien vanzelfsprekend, maar hij heeft hier hard voor moeten werken. Deze man heeft absoluut geen zelfmedelijden, maar probeert het uit te leggen aan mensen die dit waarschijnlijk niet zullen begrijpen, omdat ze zelf (gelukkig) nooit in die situatie hebben gezeten. Komt overgevoelig over, maar niet vergeten dat hij geen filter heeft.

• #160.670
Ik wilde in eerste instantie niet reageren, omdat ik anders iedereen over me heen krijg en hij dit gewoon zelf af kan handelen, maar f**k it. Zoals er al eerder gezegd is, gaat het vooral om onderwerpen die heel belangrijk voor hem zijn. Voor anderen misschien vanzelfsprekend, maar hij heeft hier hard voor moeten werken. Deze man heeft absoluut geen zelfmedelijden, maar probeert het uit te leggen aan mensen die dit waarschijnlijk niet zullen begrijpen, omdat ze zelf (gelukkig) nooit in die situatie hebben gezeten. Komt overgevoelig over, maar niet vergeten dat hij geen filter heeft.
Heb hem IRL ontmoet, flinke vent maar toch gevoelig.

• #160.671
Wat mijn dag goed maakte was de sauna, lekker man. Sanca ik zie je 👀 gluren 👀 ben ontopic nu.

• #160.672
  • #160.678
Jongens, stop met dit topic te vervuilen, het is mooi weer, ga lekker een eindje wandelen.

Terug
Naar boven