- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Ik mis hem ook.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik mis hem ook.
Dus concreet?Nogmaals. Inhoudelijk kan ik dat prima hebben maar sommige opmerkingen gaat het over. Niet als mensen het niet eens zijn met me. Als je terugleest zie je die paar wel staan.
Voor lul zetten met je verleden of tekortkomingen gaat het om. En dat kun je niet ontkennen. Dat gebeurt veel hier
De steken onder de gordel bedoel ik.
Verder alles prima ik blijf lekker bezig met trainen en coaching
Ga je nu nog voorbeelden geven, of niet? Ik heb het terug gelezen, en begrijp serieus niet wat het probleem nu is. Ik probeer je te begrijpen, en het enige wat jij antwoord zijn die eeuwige lange lappen met zelfmedelijden.Concreet: blijkbaar kan niemand daar rekening mee houden. En daar zal ik dus ook zo naar handelen, maar dan zonder ruzie.
Ga je nu nog voorbeelden geven, of niet? Ik heb het terug gelezen, en begrijp serieus niet wat het probleem nu is. Ik probeer je te begrijpen, en het enige wat jij antwoord zijn die eeuwige lange lappen met zelfmedelijden.
Loop niet zo te vitten joh, want je weet zelf ook dat je cognitief gezien goed in staat bent zelf te achterhalen waar hij het over heeft, kwestie van bladeren en lezen, dat ik er nog een hele post aan moet wijden is totaal overbodige splaining waar ik normaal gesproken een grafhekel aan heb, maar jouw commentaar is dat nu ook een beetje, stop playin.Ga je nu nog voorbeelden geven, of niet? Ik heb het terug gelezen, en begrijp serieus niet wat het probleem nu is. Ik probeer je te begrijpen, en het enige wat jij antwoord zijn die eeuwige lange lappen met zelfmedelijden.
Ik wilde in eerste instantie niet reageren, omdat ik anders iedereen over me heen krijg en hij dit gewoon zelf af kan handelen, maar f**k it. Zoals er al eerder gezegd is, gaat het vooral om onderwerpen die heel belangrijk voor hem zijn. Voor anderen misschien vanzelfsprekend, maar hij heeft hier hard voor moeten werken. Deze man heeft absoluut geen zelfmedelijden, maar probeert het uit te leggen aan mensen die dit waarschijnlijk niet zullen begrijpen, omdat ze zelf (gelukkig) nooit in die situatie hebben gezeten. Komt overgevoelig over, maar niet vergeten dat hij geen filter heeft.
Heb hem IRL ontmoet, flinke vent maar toch gevoelig.Ik wilde in eerste instantie niet reageren, omdat ik anders iedereen over me heen krijg en hij dit gewoon zelf af kan handelen, maar f**k it. Zoals er al eerder gezegd is, gaat het vooral om onderwerpen die heel belangrijk voor hem zijn. Voor anderen misschien vanzelfsprekend, maar hij heeft hier hard voor moeten werken. Deze man heeft absoluut geen zelfmedelijden, maar probeert het uit te leggen aan mensen die dit waarschijnlijk niet zullen begrijpen, omdat ze zelf (gelukkig) nooit in die situatie hebben gezeten. Komt overgevoelig over, maar niet vergeten dat hij geen filter heeft.
Ik zal je volgende keer op een verkoelend drankje trakteren.Wat mijn dag goed maakte was de sauna, lekker man. Sanca ik zie je 👀 gluren 👀 ben ontopic nu.
Vraag maar al wat meer begeleiding marginale drets
Troep op straat gooien.
Mensen die hier een grote bek hebben komen niet op meets😂Zal ik doen.
Kom je weleens op een meet toevallig? Mss kun je me daarbij helpen ?
Zo zie je maar waar met jou discussiëren tot kan leiden.@MikeBlok ik voel je makker, deze discussie 1,5 jaar geleden ook gevoerd met o.a Hill en Kameel, beiden zijn nu pleite, met andere woorden het is het niet waard.
Zo zie je maar waar met jou discussiëren tot kan leiden.