- Waardering
- 3.546
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
Van wie mag je het huis niet uit dan?Lekker hoor. En kan kloppen, ik zit deze week in de 60k. Maar lastig om daar aan te voldoen als je 't huis niet uit mag wegens corona![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van wie mag je het huis niet uit dan?Lekker hoor. En kan kloppen, ik zit deze week in de 60k. Maar lastig om daar aan te voldoen als je 't huis niet uit mag wegens corona![]()
Dacht dat dat al niet meer hoefde toch? Thuisblijven?

In de leer bij @SchwarzeneggertjeHoppaaa. 90kg kunnen benchen
Nog eventjes en die 100 een keer duwen.
Monster!Hoppaaa. 90kg kunnen benchen
Nog eventjes en die 100 een keer duwen.
Je hebt toch je scharrel? Ga er vanuit dat die lekker is 😂
Hmm wist niet dat de regeltjes dusdanig aangepast waren.. Nou dan weet ik in ieder geval wat ik ga doen vanavond, bedankt!Dacht dat dat al niet meer hoefde toch? Thuisblijven?
En anders gewoon ochtend vroeg of avond laat wandelen![]()
p*ssy bijvoorbeeld.Je kan alsnog lekkere dingen eten tijdens het cutten hé![]()
Ik heb tickets voor zondag met m'n vriendin. Had liever zaterdag geweest maar ach ja

Daar is het tenminste gezellig!Ging iemand net keihard op zijn plaat op de fiets. Eigenlijk helemaal niet grappig, maar ik moest iets te hard lachen.
Ja, ik ga naar de hel.
Calorie arm
Mwah in vis zit wel vet maar is goede vet.
#smeltDe kleine zegt sinds gister mama en papa. Hij zei het al wel eens eerder maar nu gaat het achter elkaar.
Super schattig. 9 maandjes oud inmiddels. Gaat hard. Lopen zal ook niet lang meer duren.
Witvis valt wel mee

Als ie zo bezig blijft ie jou eruit over een paar jaar. Altijd leuk KLEINEkinderen.