MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #161.970
met een volle buik dat slaapt zo lekka :)

• #161.972
Vrouw en ik hebben serieuze plannen om na m’n pensionering op Kreta te gaan wonen. Met een beetje mazzel nog een jaartje of 15 🤞
Dat is een serieus goed idee man. Kan hier al prima vertoeven met een redelijk pensioen, helemaal als je een huis hebt dat je kan verkopen. Dan kan je daar echt iets heel moois voor terugkopen op Kreta. Heerlijk klimaat om je ouwe dag door te slijten.

Waar op Kreta zaten jullie aan te denken?

• #161.973
Dat is een serieus goed idee man. Kan hier al prima vertoeven met een redelijk pensioen, helemaal als je een huis hebt dat je kan verkopen. Dan kan je daar echt iets heel moois voor terugkopen op Kreta. Heerlijk klimaat om je ouwe dag door te slijten.

Waar op Kreta zaten jullie aan te denken?
Agios Nicolaos, daar zijn er minstens 4 van?

• #161.975
Rib uut mien lief maar overkapping is in bestelling 😎

• #161.978
Toevallig 😋

Ik heel misschien binnen 7 weken anders na de bouwvak.
nice. Bij ons maakt het niet uit wanneer ze komen. Wel een + is dat ze de afvoer van het regenwater ook aansluiten op de regengoot van de schuur. Hoef alleen 2 terrastegels eruit te halen en het kunstgras terug te trekken. Scheelt me ook weer werk

• #161.979
nice. Bij ons maakt het niet uit wanneer ze komen. Wel een + is dat ze de afvoer van het regenwater ook aansluiten op de regengoot van de schuur. Hoef alleen 2 terrastegels eruit te halen en het kunstgras terug te trekken. Scheelt me ook weer werk
Mijn kunstgras kan blijven liggen 😋.
Heb wel korting gekregen 😎
20220609_131538.jpg

Rommel groeit er wel door.

Terug
Naar boven