apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Awww

Je mist trouwens de meme
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Awww

ze noemen dat toch een powernap 💪Vroeg genoeg thuis om even een klein dutje voor het trainen te doen.
Zo lekker![]()
Yes

Zou zelf direct gaan sporten en dan direct na het trainen ff liggenVroeg genoeg thuis om even een klein dutje voor het trainen te doen.
Zo lekker![]()

Zo doe ik het wel .. even eten en wegZou zelf direct gaan sporten en dan direct na het trainen ff liggen![]()

Het één sluit het ander toch niet uit? 😇Zou zelf direct gaan sporten en dan direct na het trainen ff liggen![]()
Wacht maar tot je haar leeftijd hebt 🤭Zou zelf direct gaan sporten en dan direct na het trainen ff liggen![]()
Vrouw en ik hebben serieuze plannen om na m’n pensionering op Kreta te gaan wonen. Met een beetje mazzel nog een jaartje of 15 🤞Ik word helemaal vrolijk. Ja kzou wel kunnen wonen in dit land.
Dat is een serieus goed idee man. Kan hier al prima vertoeven met een redelijk pensioen, helemaal als je een huis hebt dat je kan verkopen. Dan kan je daar echt iets heel moois voor terugkopen op Kreta. Heerlijk klimaat om je ouwe dag door te slijten.Vrouw en ik hebben serieuze plannen om na m’n pensionering op Kreta te gaan wonen. Met een beetje mazzel nog een jaartje of 15 🤞
Agios Nicolaos, daar zijn er minstens 4 van?Dat is een serieus goed idee man. Kan hier al prima vertoeven met een redelijk pensioen, helemaal als je een huis hebt dat je kan verkopen. Dan kan je daar echt iets heel moois voor terugkopen op Kreta. Heerlijk klimaat om je ouwe dag door te slijten.
Waar op Kreta zaten jullie aan te denken?
Ik verzin het niet. De inmeter is net een uur de deur uit hier. Plaatsing in septemberRib uut mien lief maar overkapping is in bestelling 😎

Toevallig 😋Ik verzin het niet. De inmeter is net een uur de deur uit hier. Plaatsing in september![]()
nice. Bij ons maakt het niet uit wanneer ze komen. Wel een + is dat ze de afvoer van het regenwater ook aansluiten op de regengoot van de schuur. Hoef alleen 2 terrastegels eruit te halen en het kunstgras terug te trekken. Scheelt me ook weer werkToevallig 😋
Ik heel misschien binnen 7 weken anders na de bouwvak.
Mijn kunstgras kan blijven liggen 😋.nice. Bij ons maakt het niet uit wanneer ze komen. Wel een + is dat ze de afvoer van het regenwater ook aansluiten op de regengoot van de schuur. Hoef alleen 2 terrastegels eruit te halen en het kunstgras terug te trekken. Scheelt me ook weer werk
Wat voor merk overkapping?Rib uut mien lief maar overkapping is in bestelling 😎