- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Yakuzi en sauna in de schuur ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yakuzi en sauna in de schuur ?
Muh nigguhsJa man corfu is top. Heel groen, veel Italiaanse invloeden in de keuken, wel wat prijziger dan Rhodos of Kreta. Waren van plan om daar te gaan trouwen (als we zouden gaan trouwen).
We hadden trouwens vandaag wel een bijzonder moment hier. Na 3 dagen de eerste n*ger op het eiland gezien.
Nee keuken en badkamer 😋
Nederlandse consul?Ja man corfu is top. Heel groen, veel Italiaanse invloeden in de keuken, wel wat prijziger dan Rhodos of Kreta. Waren van plan om daar te gaan trouwen (als we zouden gaan trouwen).
We hadden trouwens vandaag wel een bijzonder moment hier. Na 3 dagen de eerste n*ger op het eiland gezien.
is tie in 3D? Pas maar op dat je niet wordt opgevreten?

.....in de zuipkeeet mi jung!

Nice!Boemmm. Eindelijk die 160kg van de grond getrokken. Op naar 175!
![]()
is tie in 3D? Pas maar op dat je niet wordt opgevreten?![]()

Eigenlijk ga je dus naar de pandadroom voor volwassen! Klinkt goed als je het zo leest, ben benieuwd of het ook goed is geïmplementeerd, laat het ons weten!3D 4DX zelfs. Allerlei extra toeters en bellen. Ik had er nog nooit van gehoord, ben erg benieuwd. Zal vast wel een beleving zijn als ik het zo lees:
Films zijn niet langer beperkt tot het scherm. 4DX trekt je de film in alsof je er zelf deel van uitmaakt. Met 20 verschillende soorten effecten creëert 4DX een compleet andere filmervaring.
De speciale 4DX-zalen hebben twintig effecten die synchroon lopen met de actie van de film. Waaronder bewegende stoelen, weersimulaties en zelfs geuren!
De stoelen bewegen omhoog en omlaag, van links naar rechts en van voor en naar achteren. Deze bewegingen kunnen je bijvoorbeeld het gevoel geven van vliegen of duiken.
![]()
Die T-Rex pist dus waarschijnlijk over ons heen en meuren we de rest van de dag naar urine.![]()
Leuk om een keer mee te maken, daarna ben je er ook wel voor altijd klaar mee.3D 4DX zelfs. Allerlei extra toeters en bellen. Ik had er nog nooit van gehoord, ben erg benieuwd. Zal vast wel een beleving zijn als ik het zo lees:
Films zijn niet langer beperkt tot het scherm. 4DX trekt je de film in alsof je er zelf deel van uitmaakt. Met 20 verschillende soorten effecten creëert 4DX een compleet andere filmervaring.
De speciale 4DX-zalen hebben twintig effecten die synchroon lopen met de actie van de film. Waaronder bewegende stoelen, weersimulaties en zelfs geuren!
De stoelen bewegen omhoog en omlaag, van links naar rechts en van voor en naar achteren. Deze bewegingen kunnen je bijvoorbeeld het gevoel geven van vliegen of duiken.
![]()
Die T-Rex pist dus waarschijnlijk over ons heen en meuren we de rest van de dag naar urine.![]()
Wa ist?Maakt 25.000 stappen zetten toch een stuk beter... Korte stop bij de stadsbrouwerij.
![]()
Nee dat kan hij niet hebben door zuivel. Ik denk sinasappel sap.
100 watt orchestra of angels. Gewoon €12,50 afgerekent voor 2 pilsjes

Speciaal bier is duur maar wel lekker100 watt orchestra of angels. Gewoon €12,50 afgerekent voor 2 pilsjes![]()

De rookhut !
Leuk om een keer mee te maken, daarna ben je er ook wel voor altijd klaar mee.