ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Elipse
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elipse
Vouw dakkie? Die zijn idd duur
Nee gewoon policarbonaat +10 led lampjes dimbaar en thats it😁
Over het algemeen is het beter uit te houden onder Poly dan glas . En 850 eurie per glasplaat tikt aanNee gewoon policarbonaat +10 led lampjes dimbaar en thats it😁
Ging mij vooral dat je de viezigheid er zo snel op ziet en inderdaad de prijsOver het algemeen is het beter uit te houden onder Poly dan glas . En 850 eurie per glasplaat tikt aan
Ook nog eensGing mij vooral dat je de viezigheid er zo snel op ziet en inderdaad de prijs

Heb net echt een geniale prachtige route gereden. Midden door het eiland, allemaal haarspeldbochten, heuvel op, heuvel af, door bossen, 1 auto tegengekomen in 17 km. Onderweg naar een taverna die ons was aangeraden waar we nu zitten. Heel mooi en ver uitzicht vanuit de bergen over het eiland.Lijkt wel of iedereen naar Rhodos gaat dit jaar. Ik ook over 2 weken 😃👍

Geniet ervan, mooie omgeving!Heb net echt een geniale prachtige route gereden. Midden door het eiland, allemaal haarspeldbochten, heuvel op, heuvel af, door bossen, 1 auto tegengekomen in 17 km. Onderweg naar een taverna die ons was aangeraden waar we nu zitten. Heel mooi en ver uitzicht vanuit de bergen over het eiland.
Aanrader!
Gedeelde route
Van 36.2608907, 27.9697013 naar 36.1542781, 27.9407983 via Epar.Od. Pastidas-Mesanagrou.
26 min (17 km)
26 min in het huidige verkeer
1. Rijd naar het oosten
2. Sla rechtsaf richting Epar.Od. Apollona
3. Sla linksaf naar Epar.Od. Apollona
4. Sla rechtsaf richting Epar.Od. Pastidas-Mesanagrou
5. Sla rechtsaf naar Epar.Od. Pastidas-Mesanagrou
6. Aankomst op de locatie: 36.1542781, 27.9407983
Ga voor de beste route in het huidige verkeer naar https://maps.app.goo.gl/bmBPDzpJ6nQR56aK8
Begin van de route (vanuit het zuiden)
![]()
Menu van de taverna waar ik nu zit. Maar 8 hoofdgerechten, is meestal een goed teken. Restaurant scoort een 4,9 van de 5 op google uit 1150 recensies
![]()
![]()
Ze maken alles met lokale producten.
Leuke tip.![]()
Blijft trenIk moet zeggen, ik nam nooit parabolan, maar wat een zieke krachttoename.
Het eten was er top. Zeker een aanrader. Ik zou die leuke route trouwens wel overdag rijden aangezien je nogal vaak langs afgronden zonder vangrails rijdt..

Ook naar mij aubHet eten was er top. Zeker een aanrader. Ik zou die leuke route trouwens wel overdag rijden aangezien je nogal vaak langs afgronden zonder vangrails rijdt..
Vanavond weer naar een andere taverna in het binnenland.
Qua eten vind ik tot nu toe de restaurants midden op het eiland beter dan die op de toeristische plekken zoals aan het strand of in old town rhodos (waar alles 2 tot 3x zo duur is en minder lekker).
Kben een lijstje aan het maken van leuke restaurantjes (kzal nog vaker op dit eiland komen), zal em je sturen aan het eind van m'n vakantie.

Misschien nog even kijken voor een vakantie Rhodos deze zomer, als ik al dit lekkers weer voorbij zie komen. Afgelopen zomer naar Corfu geweest en dat is ook echt een aanrader (zowel qua natuur/cultuur als eten).Het eten was er top. Zeker een aanrader. Ik zou die leuke route trouwens wel overdag rijden aangezien je nogal vaak langs afgronden zonder vangrails rijdt..
Vanavond weer naar een andere taverna in het binnenland.
Qua eten vind ik tot nu toe de restaurants midden op het eiland beter dan die op de toeristische plekken zoals aan het strand of in old town rhodos (waar alles 2 tot 3x zo duur is en minder lekker).
Kben een lijstje aan het maken van leuke restaurantjes (kzal nog vaker op dit eiland komen), zal em je sturen aan het eind van m'n vakantie.
Ja man corfu is top. Heel groen, veel Italiaanse invloeden in de keuken, wel wat prijziger dan Rhodos of Kreta. Waren van plan om daar te gaan trouwen (als we zouden gaan trouwen).Misschien nog even kijken voor een vakantie Rhodos deze zomer, als ik al dit lekkers weer voorbij zie komen. Afgelopen zomer naar Corfu geweest en dat is ook echt een aanrader (zowel qua natuur/cultuur als eten).
Onnodig kwetsend weer.We hadden trouwens vandaag wel een bijzonder moment hier. Na 3 dagen de eerste n*ger op het eiland gezien.
Daarna zeker de fietsen opslot gezet?