Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #162.022
Leuk om een keer mee te maken, daarna ben je er ook wel voor altijd klaar mee.

Dit hadden ze al 10 jaar geleden in Thailand. Leuk om een keer te doen bij bepaalde films maar na 2 uur liep ik helemaal door elkaar geschud de bios uit.
De hoeveelheid beweging slaat soms nergens op idd. Sommige effecten zijn wel leuk, andere vallen tegen.

• #162.023
  • #162.024
Nou ja, vermakelijk zeker. Als je van het genre houdt en de eerste films leuk vond, is dit ook de moeite waard.

Als je van een goede verhaallijn houdt moet je andere films kijken.. :emo:
Afgelopen vrijdag nog deel 2 gekeken met me zoontje. Over het algemeen kan ik bioscoop fimls 5 weken na de bioscoop release met IPTV kijken. Deze staat al in me favorietenlijstje. Ik ben vorige maand naar de laatste van fantastic beast geweest met me vrouw. Maar ondanks dat ik gehoorschade heb kan ik het geluid in een bioscoop niet meer aan. Verder was een bioscoop ervaring wel weer eens leuk. Vooral de catering aan de stoel was erg fijn:cool:

• #162.025
Tijdrit naar werk toe🤣
Stuurtje erop voor de triathlon. 🥸

20220612_132145.jpg

• #162.030
Thuis even op de koffie, lekker dat buurtwerk👌
Even de thermoskan vullen en weer een rondje maken😇
20220613_133543.jpg

• #162.032
Contract en al geregeld voor m'n nieuwe werkplek! :D Heb aangeboden om m'n 2e jaars startersregeling te weigeren voor een extra trede omhoog op m'n salaris. Krijg nu bruto 3111 ipv 3023 per maand. En 50 persoonlijk budget uren voor betaald verlof, iets wat je niet krijgt als je de startersregeling gebruikt. Mijn ervaring dit jaar is dat de vermindering in taken meer op papier is dan in werkelijkheid, dus die 10% "vermindering" kan de pot op. Iets meer loon is ook voordeliger op een hypotheek.

• #162.034
haha wannabees, je komt ze overal tegen......

• #162.038
Ronny was de "Hummer":cool:

Terug
Naar boven