ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Nee ik metsel er volgende week weer een muur in.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee ik metsel er volgende week weer een muur in.
uitbreiding zuipkeet
wel fijn zo'n grote koelkastKoelkast gaat weg opa
Nee met de naam Johan Sanca plus profielfoto gaan we jou niet vinden 😌
Mijn familienaam staat hier ook nog gewoon in wedstrijd topics maar het is tegenwoordig hip om je te anonimiseren.Nee met de naam Johan Sanca plus profielfoto gaan we jou niet vinden 😌
Poesjes magneet
Wat doe jij in de Mac?De hele mac zit vol met mannen met bovengemiddeld lang haar, bovengemiddeld veel zwarte shirts en helaas ook bovengemiddeld veel lichaamsgeur. Is nickbelback in Veldhoven?
Edit: het is Graspop denk ik.
Milkshake halen. Cut begint pas maandag

Lol , hele verkeerde opmerking die je daar maakt mbt metalheads .still Funny toughDe hele mac zit vol met mannen met bovengemiddeld lang haar, bovengemiddeld veel zwarte shirts en helaas ook bovengemiddeld veel lichaamsgeur. Is nickbelback in Veldhoven?
Edit: het is Graspop denk ik.
Wich concert Cost 45 cents , 50 cents and Nickelback

Hoezo? Het stonk in die mac echt absurdLol , hele verkeerde opmerking die je daar maakt mbt metalheads .still Funny tough

wacht verwacht je dan van een vreetschuur

Belgisch festival , benaming niet te serieus nemen 😉Hoezo? Het stonk in die mac echt absurd
GrasPOP? Heeft toch niks met metal te maken. Er staat "pop" in de naam. Dus dan denk ik aan bands zoals nickelback en/of linkin park. Of niet?
Die hebben inderdaad een vrij typerend luchtje vaak om zich heen hangen. Deze groepen mannen met lange haren roken ook alsof ze 3 dagen niet gedoucht hadden en dan zo'n zweet/bier lucht er omheen. Was best disgusting.In Rusland heb je veel studenten uit India for some reason. Die zitten/zaten altijd in de Mac met hele groepen, waarschijnlijk omdat dat iets “bekends” voor ze was. Althans, ik neem aan dat ze in India ook een Mac hebben.
Maar in ieder geval, ze stonken allemaal altijd verschrikkelijk. Als er 20 Indiers in die zaal zaten, kon je gewoon niks meer eten van die stank. Wat een tyfusvolk. Heb een hekel aan mensen die stinken.
De brengen nu wel geld in het laatje voor Moedertje Rusland.In Rusland heb je veel studenten uit India for some reason. Die zitten/zaten altijd in de Mac met hele groepen, waarschijnlijk omdat dat iets “bekends” voor ze was. Althans, ik neem aan dat ze in India ook een Mac hebben.
Maar in ieder geval, ze stonken allemaal altijd verschrikkelijk. Als er 20 Indiers in die zaal zaten, kon je gewoon niks meer eten van die stank. Wat een tyfusvolk. Heb een hekel aan mensen die stinken.
De brengen nu wel geld in het laatje voor Moedertje Rusland.