AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #162.144
Screenshot_20220620-130731_Facebook.jpg

• #162.146
  • #162.148
De hele mac zit vol met mannen met bovengemiddeld lang haar, bovengemiddeld veel zwarte shirts en helaas ook bovengemiddeld veel lichaamsgeur. Is nickbelback in Veldhoven?

Edit: het is Graspop denk ik.

• #162.151
De hele mac zit vol met mannen met bovengemiddeld lang haar, bovengemiddeld veel zwarte shirts en helaas ook bovengemiddeld veel lichaamsgeur. Is nickbelback in Veldhoven?

Edit: het is Graspop denk ik.
Lol , hele verkeerde opmerking die je daar maakt mbt metalheads .still Funny tough

• #162.154
Lol , hele verkeerde opmerking die je daar maakt mbt metalheads .still Funny tough
Hoezo? Het stonk in die mac echt absurd :roflol:

GrasPOP? Heeft toch niks met metal te maken. Er staat "pop" in de naam. Dus dan denk ik aan bands zoals nickelback en/of linkin park. Of niet?

• #162.156
  • #162.157
In Rusland heb je veel studenten uit India for some reason. Die zitten/zaten altijd in de Mac met hele groepen, waarschijnlijk omdat dat iets “bekends” voor ze was. Althans, ik neem aan dat ze in India ook een Mac hebben.

Maar in ieder geval, ze stonken allemaal altijd verschrikkelijk. Als er 20 Indiers in die zaal zaten, kon je gewoon niks meer eten van die stank. Wat een tyfusvolk. Heb een hekel aan mensen die stinken.

• #162.158
In Rusland heb je veel studenten uit India for some reason. Die zitten/zaten altijd in de Mac met hele groepen, waarschijnlijk omdat dat iets “bekends” voor ze was. Althans, ik neem aan dat ze in India ook een Mac hebben.

Maar in ieder geval, ze stonken allemaal altijd verschrikkelijk. Als er 20 Indiers in die zaal zaten, kon je gewoon niks meer eten van die stank. Wat een tyfusvolk. Heb een hekel aan mensen die stinken.
Die hebben inderdaad een vrij typerend luchtje vaak om zich heen hangen. Deze groepen mannen met lange haren roken ook alsof ze 3 dagen niet gedoucht hadden en dan zo'n zweet/bier lucht er omheen. Was best disgusting.

• #162.159

De brengen nu wel geld in het laatje voor Moedertje Rusland.

Terug
Naar boven