MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #162.125
💯vmbo pretpakket meld zich

Toepasselijk. Meldt met -dt, hè.

Ik heb overigens gewoon vwo gedaan. Wel geinig als ik af en toe op facebook kijk naar ex-klasgenoten. “Studeerde werktuigbouwkunde in Eindhoven”, “Werkt als fysiotherapeut bij huppeldepup” blablabla.

En ik doe 750 test 400 primo 400 deca nu.

• #162.126
Wat is de rente trouwens van jullie studieschulden?
0%, staat vast t/m 2026. Het idee was om het volledig af te lossen binnen die 5 jaar, maar dat zal nu dan niet meer lukken. Het is of studieschuld volledig afgelost en een huis over 3-4 jaar, of binnen een jaar een huis. Anders wordt het rentepercentage dat in 2026 oid berekend wordt de nieuwe rente, wat ook nog pittig hooguit kan vallen als ze dit jaar al 2-4% willen maken.

• #162.129

Ik heb overigens gewoon vwo gedaan. Wel geinig als ik af en toe op facebook kijk naar ex-klasgenoten. “Studeerde werktuigbouwkunde in Eindhoven”, “Werkt als fysiotherapeut bij huppeldepup” blablabla.

En werkt als Gearoloog op DBB :)

• #162.131
0%, staat vast t/m 2026. Het idee was om het volledig af te lossen binnen die 5 jaar, maar dat zal nu dan niet meer lukken. Het is of studieschuld volledig afgelost en een huis over 3-4 jaar, of binnen een jaar een huis. Anders wordt het rentepercentage dat in 2026 oid berekend wordt de nieuwe rente, wat ook nog pittig hooguit kan vallen als ze dit jaar al 2-4% willen maken.
Dan is dan pas echt een dilemma @apfelstrudel

• #162.132

Vastus intermedius ligt onder de rectus femoris.

• #162.135
  • #162.138
En meisjes van fucking 13 die tijdens tussenuur blowjobs geven in de fietsenstalling.

Ik zat echt op een gekke school. Ik heb het allemaal gezien.
1655646501089.jpg

Terug
Naar boven