- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is de rente trouwens van jullie studieschulden?Heeft hij idd allemaal haarfijn uitgelegd. Maar dat scheelt misschien 5 a 10k, met ons spaargeld zou dat geen probleem moeten zijn.
Frikandel broodje, redbull en joint als lunch

0%, staat vast t/m 2026. Het idee was om het volledig af te lossen binnen die 5 jaar, maar dat zal nu dan niet meer lukken. Het is of studieschuld volledig afgelost en een huis over 3-4 jaar, of binnen een jaar een huis. Anders wordt het rentepercentage dat in 2026 oid berekend wordt de nieuwe rente, wat ook nog pittig hooguit kan vallen als ze dit jaar al 2-4% willen maken.Wat is de rente trouwens van jullie studieschulden?
een studie steroids is ook pittig

En werkt als Gearoloog op DBBToepasselijk. Meldt met -dt, hè.
Ik heb overigens gewoon vwo gedaan. Wel geinig als ik af en toe op facebook kijk naar ex-klasgenoten. “Studeerde werktuigbouwkunde in Eindhoven”, “Werkt als fysiotherapeut bij huppeldepup” blablabla.
En ik doe 750 test 400 primo 400 deca nu.

Dan is dan pas echt een dilemma @apfelstrudel0%, staat vast t/m 2026. Het idee was om het volledig af te lossen binnen die 5 jaar, maar dat zal nu dan niet meer lukken. Het is of studieschuld volledig afgelost en een huis over 3-4 jaar, of binnen een jaar een huis. Anders wordt het rentepercentage dat in 2026 oid berekend wordt de nieuwe rente, wat ook nog pittig hooguit kan vallen als ze dit jaar al 2-4% willen maken.
Vastus intermedius ligt onder de rectus femoris.Toepasselijk. Meldt met -dt, hè.
Ik heb overigens gewoon vwo gedaan. Wel geinig als ik af en toe op facebook kijk naar ex-klasgenoten. “Studeerde werktuigbouwkunde in Eindhoven”, “Werkt als fysiotherapeut bij huppeldepup” blablabla.
En ik doe 750 test 400 primo 400 deca nu.
U ook pa !
Drugshandel,vuurwerk handel, vechten ,neuken . Wat mis ik mijn schooltijd ;pEn meisjes van fucking 13 die tijdens tussenuur blowjobs geven in de fietsenstalling.
Ik zat echt op een gekke school. Ik heb het allemaal gezien.
Enige wat jij nu niet meer doet is naar school gaan.Drugshandel,vuurwerk handel, vechten ,neuken . Wat mis ik mijn schooltijd ;p
Funny cuZ trueEnige wat jij nu niet meer doet is naar school gaan.
Ouwe smokkelaar
En meisjes van fucking 13 die tijdens tussenuur blowjobs geven in de fietsenstalling.
Ik zat echt op een gekke school. Ik heb het allemaal gezien.
Komt er een open werkblad ofzo?