apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zakt in mijn achting.
Nee, een jaar of 10 geleden, maar mijn post was toch al gematigd? Ik heb een collega/kennis uit de VS die na 5 jaar België en 10 jaar Nederland nu zo'n 3 jaar 50/50 hier en in Zweden (Stockholm) woont en die is er best positief over. Overal takelt het af, zeker in de grote steden, ik ben nu een midweek in Duitsland (Freiburg) en daar wil je eigenlijk ook niet wonen.Recent nog geweest? De grotere steden takelen daar ook rap af hoor.
Sowieso willen we niet in een stad wonen. Er staan leuke huizen te koop midden in de natuur. Nadeel is dat veel huizen daar van hout zijn en er dus altijd onderhoudt gepleegd zal moeten worden en 0,0 isolatie aanwezig is. Nu ben ik redelijk handig en niet bang om grote projecten aan te pakken maar we zijn ons wat aan het inlezen en kijken wat er mogenlijk is.Nee, een jaar of 10 geleden, maar mijn post was toch al gematigd? Ik heb een collega/kennis uit de VS die na 5 jaar België en 10 jaar Nederland nu zo'n 3 jaar 50/50 hier en in Zweden (Stockholm) woont en die is er best positief over. Overal takelt het af, zeker in de grote steden, ik ben nu een midweek in Duitsland (Freiburg) en daar wil je eigenlijk ook niet wonen.
Hij heeft ook een vakantiehuis, zo'n twee uur rijden boven Stockholm en is daar vaak, zijn ouders wonen in een klein dorpje in Maine tegen de Canadese grens aan, Als je er tegen kunt woon je erg geweldig, Ik zelf heb dat na een week of twee wel gezien.Sowieso willen we niet in een stad wonen. Er staan leuke huizen te koop midden in de natuur. Nadeel is dat veel huizen daar van hout zijn en er dus altijd onderhoudt gepleegd zal moeten worden en 0,0 isolatie aanwezig is. Nu ben ik redelijk handig en niet bang om grote projecten aan te pakken maar we zijn ons wat aan het inlezen en kijken wat er mogenlijk is.
Wanneer ga jij verhuizen?Nee, een jaar of 10 geleden, maar mijn post was toch al gematigd? Ik heb een collega/kennis uit de VS die na 5 jaar België en 10 jaar Nederland nu zo'n 3 jaar 50/50 hier en in Zweden (Stockholm) woont en die is er best positief over. Overal takelt het af, zeker in de grote steden, ik ben nu een midweek in Duitsland (Freiburg) en daar wil je eigenlijk ook niet wonen.
Als het aan mij ligt nooit.
Houd wel rekening met knutjesSowieso willen we niet in een stad wonen. Er staan leuke huizen te koop midden in de natuur. Nadeel is dat veel huizen daar van hout zijn en er dus altijd onderhoudt gepleegd zal moeten worden en 0,0 isolatie aanwezig is. Nu ben ik redelijk handig en niet bang om grote projecten aan te pakken maar we zijn ons wat aan het inlezen en kijken wat er mogenlijk is.

Ik ben niet zo sociaal aangelegd dus ergens zonder directe buren zou een dikke+ zijn voor mij. Werk is natuurlijk wel een dingetje. Ik werk nu veel vanuit huis maar dat is iets anders dan 1300km van je werkgever vandaan zijn. We gaan kijken wat er allemaal voor nodig. Voor nu is het puur orienteren en ook Zweden is niet een must. Maar scandinavie an sich is wel super mooi. Misschien de volgende vakantie maar is daar een paar weken rond trekken.Hij heeft ook een vakantiehuis, zo'n twee uur rijden boven Stockholm en is daar vaak, zijn ouders wonen in een klein dorpje in Maine tegen de Canadese grens aan, Als je er tegen kunt woon je erg geweldig, Ik zelf heb dat na een week of twee wel gezien.
Jij zou er ook kunnen werken?
Waarom niet?
Je buurman had iets minder geluk: https://www.dumpert.nl/toppers?selectedId=100050557_2ddd95a3Maat, gisteren met 3 vrienden de hele voorraad illegaal vuurwerk uit ons buske staan stoken. Was zoveel dat we pas na 3 uur klaar waren en met een hoop karton over zaten. Uiteraard wilden we die rommel niet mee naar huis nemen, dus gewoon in een woonwijk aangestoken hoppaa. Bespaard ons weer een hoop geld voor het naar de milieu straat te brengen!
Leuke avond, denk volgend jaar weer!

Zo zag het er hier in de straat dus ongeveer uit toen die cake op de grond ontplofte. Alleen duurde dat hier in de straat een stuk langer.Je buurman had iets minder geluk: https://www.dumpert.nl/toppers?selectedId=100050557_2ddd95a3![]()
Nee![]()
Koerier laat ronkende bus vol pakketjes achter op Schiphol en pakt vliegtuig
Een pakketbezorger is woensdagavond op wel heel opmerkelijke wijze gevlogen op Schiphol. De man parkeerde zijn bestelbus vol pakketjes voor de vertrekhal, om vervolgens het vliegtuig te pakken. Het busje liet hij met draaiende motor achter.www.nu.nl
![]()
Vijfde Nederlander aangehouden voor plannen om Belgische minister te ontvoeren
Een vijfde Nederlander is in december aangehouden voor betrokkenheid bij plannen om de Belgische minister van Justitie te ontvoeren. Dat bevestigt een woordvoerder van de Nederlandse politie na berichtgeving van Het Parool en Belgische media.www.nu.nl
?
Vertel