- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit soort onzin lees ik niet eens man !!
Vandaag niet gepaald, heb een wedstrijd gelopen. Morgen wel een date...Die ligt vast een bejaarde te palen nu. Of een vent.

Dochter heeft examens dus ik mag het hele weekend helpen met studeren.Fijn weekend iedereen. Gelukkig 2 dagen geen school.
Succes dan !Dochter heeft examens dus ik mag het hele weekend helpen met studeren.
Is een forum voor intellectuelen niet meer iets voor u ?Dochter heeft examens dus ik mag het hele weekend helpen met studeren.
Het wordt niks en je kunt niks doen. Einde.Is een forum voor intellectuelen niet meer iets voor u ?
Ik heb morgen een date met een professor van Universiteit Antwerpen (vrouw), als het niks wordt zal ik zien wat ik kan doen voor u.
Bedoel om haar een tijdje te palen, dat zal nog wel lukken denk ik, ik probeer weer een bedpic
En toen vroeg je: "maar weet je ook hoe je het oppervlakte van een ruit berekend?"Mijn zoontje die morgen 6 wordt ging net in de winkel aan de hand van 5 dozen van 5 ijsjes uitleggen dat 5 keer 5 in totaal 25 is.
Nee, ik vroeg hoeveel ijsjes we dan per persoon hebben als er 12 man op visite komen.En toen vroeg je: "maar weet je ook hoe je het oppervlakte van een ruit berekend?"
Stel dan betere vragen....Nee, ik vroeg hoeveel ijsjes we dan per persoon hebben als er 12 man op visite komen.
Het antwoord moest hij verschuldigd blijven aangezien ik niet had aangegeven of ik een antwoord verwacht in natuurlijke of rationele getallen.
Zit jij niet allang in je menopauze..Ben eindelijk ongesteld geworden, dacht echt dat ik zwanger was.
Nee, gebruik progesteron
Dat weet ie natuurlijk omdat ie al in de zesde klas zitMijn zoontje die morgen 6 wordt ging net in de winkel aan de hand van 5 dozen van 5 ijsjes uitleggen dat 5 keer 5 in totaal 25 is.
Denk eerder omdat het het zoontje van Steks is.Dat weet ie natuurlijk omdat ie al in de zesde klas zit