Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #168.344
Zesde klas = groep acht = zesde leerjaar

Ha Ha Smile GIF by The Tonight Show Starring Jimmy Fallon

• #168.345
  • #168.347
  • #168.348
Beetje overspannen? 🤷🏼‍♀️
nee nee, lekker chill in de zetel. Genieten van een koffie en de idioten hier die het blijkbaar niet kunnen laten rusten. En dan maar zeggen dat ik diegene ben die aandacht zoek. Ik mag zelf een maand wegblijven, de tymbootjes en consorten krijgen een erectie als ze nog eens kunnen reageren op één van mijn posts. Heel opmerkelijk.

• #168.350
nee nee, lekker chill in de zetel. Genieten van een koffie en de idioten hier die het blijkbaar niet kunnen laten rusten. En dan maar zeggen dat ik diegene ben die aandacht zoek. Ik mag zelf een maand wegblijven, de tymbootjes en consorten krijgen een erectie als ze nog eens kunnen reageren op één van mijn posts. Heel opmerkelijk.
Cocaïne is niet voor jouw

• #168.352
Om eerlijk te zijn is het gewoon leuk om jou te triggeren omdat je altijd zo lekker gefrustreerd en op de persoon reageert

• #168.355
Zondag is de nieuwe vrijdag.

Terug
Naar boven