- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Ontwikkelingswerk, zoals de Missie vroeger.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ontwikkelingswerk, zoals de Missie vroeger.
Een tampon op maat.@yasmine , Wat maakt nu je dag goed, dat is me eigenlijk niet duidelijk.
Vind ik ook, ze zet me nu al af en toe aan het denken op een wijze waar ik hoofdpijn van krijg.
Yes I know, net zo'n woord als abonnement.Parallellogram is met 2 keer een dubbele l.
Helaas pindakaas
Taal kan soms echt klote zijnYes I know, net zo'n woord als abonnement.
In het Engels dus parallelogram.
Perziken is er ook zo één. Of handvatten. Heb weleens meegedaan aan het Groot Dictee der Nederlandse Taal. Best goed gescoord, jip-en-janneketaal enzo goed.Taal kan soms echt klote zijn
Zo schreef ik ooit eens princessen op het bord in plaats van prinsessen.
Dat komt omdat ik 15 jaar in Brussel heb gewerkt en enkel Frans schreef en sprak.
Mijn stagebegeleider was net op bezoek.... Pijnlijk.
Die ligt vast een bejaarde te palen nu. Of een vent.
Als je denkt dat het een vrouw is, is het niet gay aldus dhr OliDie ligt vast een bejaarde te palen nu. Of een vent.
PerzikPerziken is er ook zo één. Of handvatten. Heb weleens meegedaan aan het Groot Dictee der Nederlandse Taal. Best goed gescoord, jip-en-janneketaal enzo goed.
Nogmaals, je enthousiasme en passie zijn echt wel mooi om te lezen maar dit is natuurlijk gewoon totale onzin. Als we jou mogen geloven ben jij misschien de uitzondering op jouw school, en dat zal best, maar je bent niet een bijzondere leraar en al helemaal niet uitzonderlijk binnen het onderwijs omdat je differentieert en hart hebt voor de leerlingen.Ja, ik ben vandaag de dag een bijzondere leraar. Uitzonderlijk eerder.... ik werk gewoon hard aan differentiatie....dat doen de meesten niet.
Kerel, het is maar het internet. Doe toch gewoon eens rustig. Alles draait hier niet om jou, dit topic al helemaal niet. Je zoekt zelf de aandacht door hier al die zelfverheerlijkende verhalen neer te pennen, dan kun je verwachten dat er ook wel eens een opmerking terug komt waarbij je niet onvoorwaardelijk de hemel in wordt geprezen.ik schreef onder andere: na iedere moeilijke les gooi ik de situatie op tafel in de leraarskamer en bespreken we hoe het beter kan. Ook verontschuldig ik me als ik een fout maak. Zelf hier op dit forum.. ik ben niet te arrogant om soms mijn fout toe te geven. Daar kan EricR, Tymboo, van getuigen. BigT was de eerste waarmee ik eens een hevige discussie heb gehad en toen hij sterke argumenten gaf, heb ik mijn o gelijk toegegeven.
Ik geef zelf mijn fouten toe aan kleine kinderen en zeg sorry. Je beoordeelt me compleet verkeerd en je negeert de elementen die je opinie zouden kunnen veranderen. De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet. Probeer eens als een kind te zijn: oprecht authentiek. Don't be a b*ch, be a puppy.
Ah Tymboo, zo ken ik je weer.Nogmaals, je enthousiasme en passie zijn echt wel mooi om te lezen maar dit is natuurlijk gewoon totale onzin. Als we jou mogen geloven ben jij misschien de uitzondering op jouw school, en dat zal best, maar je bent niet een bijzondere leraar en al helemaal niet uitzonderlijk binnen het onderwijs omdat je differentieert en hart hebt voor de leerlingen.
Kerel, het is maar het internet. Doe toch gewoon eens rustig. Alles draait hier niet om jou, dit topic al helemaal niet. Je zoekt zelf de aandacht door hier al die zelfverheerlijkende verhalen neer te pennen, dan kun je verwachten dat er ook wel eens een opmerking terug komt waarbij je niet onvoorwaardelijk de hemel in wordt geprezen.
Toch maar snel je post aangepast omdat je jezelf wel uitzonderlijk hebt genoemdAh Tymboo, zo ken ik je weer.
Je intellectuele oneerlijkheid stinkt.

Ik herformuleerde mijn zin omdat alles uit de context wordt gerukt. Maar dat weet je natuurlijk wel.Toch maar snel je post aangepast omdat je jezelf wel uitzonderlijk hebt genoemd![]()