Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #168.282
@yasmine , Wat maakt nu je dag goed, dat is me eigenlijk niet duidelijk.

• #168.286
Yes I know, net zo'n woord als abonnement.

In het Engels dus parallelogram.
Taal kan soms echt klote zijn

Zo schreef ik ooit eens princessen op het bord in plaats van prinsessen.
Dat komt omdat ik 15 jaar in Brussel heb gewerkt en enkel Frans schreef en sprak.

Mijn stagebegeleider was net op bezoek.... Pijnlijk.

• #168.287
Taal kan soms echt klote zijn

Zo schreef ik ooit eens princessen op het bord in plaats van prinsessen.
Dat komt omdat ik 15 jaar in Brussel heb gewerkt en enkel Frans schreef en sprak.

Mijn stagebegeleider was net op bezoek.... Pijnlijk.
Perziken is er ook zo één. Of handvatten. Heb weleens meegedaan aan het Groot Dictee der Nederlandse Taal. Best goed gescoord, jip-en-janneketaal enzo goed.

• #168.288
Wat zal @Oom Oli van dit geneuzel vinden. Man man.

• #168.290
Eindelijk wordt de hooikoorts wat minder. Dat is zo lekker!

Ook weer lekker getraind daardoor.

• #168.294
Eindelijk gescheten na 3 dagen. Zal morgenochtend wel wat lichter wegen.

• #168.295
  • Haha
Waarderingen: BB_
  • #168.296
Ja, ik ben vandaag de dag een bijzondere leraar. Uitzonderlijk eerder.... ik werk gewoon hard aan differentiatie....dat doen de meesten niet.
Nogmaals, je enthousiasme en passie zijn echt wel mooi om te lezen maar dit is natuurlijk gewoon totale onzin. Als we jou mogen geloven ben jij misschien de uitzondering op jouw school, en dat zal best, maar je bent niet een bijzondere leraar en al helemaal niet uitzonderlijk binnen het onderwijs omdat je differentieert en hart hebt voor de leerlingen.

ik schreef onder andere: na iedere moeilijke les gooi ik de situatie op tafel in de leraarskamer en bespreken we hoe het beter kan. Ook verontschuldig ik me als ik een fout maak. Zelf hier op dit forum.. ik ben niet te arrogant om soms mijn fout toe te geven. Daar kan EricR, Tymboo, van getuigen. BigT was de eerste waarmee ik eens een hevige discussie heb gehad en toen hij sterke argumenten gaf, heb ik mijn o gelijk toegegeven.
Ik geef zelf mijn fouten toe aan kleine kinderen en zeg sorry. Je beoordeelt me compleet verkeerd en je negeert de elementen die je opinie zouden kunnen veranderen. De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet. Probeer eens als een kind te zijn: oprecht authentiek. Don't be a b*ch, be a puppy.
Kerel, het is maar het internet. Doe toch gewoon eens rustig. Alles draait hier niet om jou, dit topic al helemaal niet. Je zoekt zelf de aandacht door hier al die zelfverheerlijkende verhalen neer te pennen, dan kun je verwachten dat er ook wel eens een opmerking terug komt waarbij je niet onvoorwaardelijk de hemel in wordt geprezen.

• #168.297
Nogmaals, je enthousiasme en passie zijn echt wel mooi om te lezen maar dit is natuurlijk gewoon totale onzin. Als we jou mogen geloven ben jij misschien de uitzondering op jouw school, en dat zal best, maar je bent niet een bijzondere leraar en al helemaal niet uitzonderlijk binnen het onderwijs omdat je differentieert en hart hebt voor de leerlingen.

Kerel, het is maar het internet. Doe toch gewoon eens rustig. Alles draait hier niet om jou, dit topic al helemaal niet. Je zoekt zelf de aandacht door hier al die zelfverheerlijkende verhalen neer te pennen, dan kun je verwachten dat er ook wel eens een opmerking terug komt waarbij je niet onvoorwaardelijk de hemel in wordt geprezen.
Ah Tymboo, zo ken ik je weer.

Je intellectuele oneerlijkheid stinkt.

Ik had al verduidelijkt waarom ik dat zei. Je kiest wat in je kraampje past.
Zeg me eens, op hoeveel basisscholen heb jij al les gegeven?

"... je zoekt al die aandacht door al die zelfverheerlijkende verhalen neer te pennen".... waar gaat dit topic over? Over wat je dag goed maakte. Ik vertelde 1 ding. Daar kwam reactie op en toen ging de bal aan het rollen. Zo gaat dat hier. Het was een tijdje beter....maar de pubers hebben terug hun maandstonden....

o enlighten us o wise one. Get of your fucking high horse.

Iedereen hier had besloten dit onderwerp af te sluiten en het terug wat luchtiger te maken maar oooooo neen, je moest natuurlijk meedoen met het groepje laffe honden. Je negeert alles wat ik zeg en niet in jouw opinie over mij past en accentueert wat je tegen de borst stoot. Je intellectuele oneerlijkheid is opmerkelijk.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven