In ben blij dat mijn kinderen geen Belgische basisschool leraar hebben.Wat mijn dag goed maakt?
Dat ik geen basisschoolleraar in België ben. Geluk zit in die kleine dingetjes in het leven.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In ben blij dat mijn kinderen geen Belgische basisschool leraar hebben.Wat mijn dag goed maakt?
Dat ik geen basisschoolleraar in België ben. Geluk zit in die kleine dingetjes in het leven.
Belgische basisschoolleraren zijn hierom ook blij...In ben blij dat mijn kinderen geen Belgische basisschool leraar hebben.
Vind ik niet kunnen dit.In ben blij dat mijn kinderen geen Belgische basisschool leraar hebben.
Ik denk dat ik hem vroeger wel ok gevonden had, beetje apart..maar hij bedoelt het goed, die maf.Voor iemand die nog twijfelde aan de didactische en pedagogische kwaliteiten van @yasmine ....
Jeetje doe je ook zo naar de collega's? Grt. GerdaDat moet inderdaad het "1ste" zijn.
Met een beetje gezond verstand en goede wil hadden jullie bij het lezen van "6-jarige" dat wel geweten.
Maar jammer genoeg ontbreekt het op dit forum aan goede wil en gezond verstand. Waar jullie wel goed in zijn is kritiek uiten en als een bende laffe honden op een prooi springen. Triest hoe dit forum opnieuw verziekt wordt door een stelletje pubers.
Alleen bij die Spanjaard hoef je dat erbij te zeggen, voor de Belg is het een gegeven...Vind ik niet kunnen dit.
Stel je moet kiezen tussen een Belg of een Spanjaard die geen Nederlands kan ? Wat dan ?
Ja, nog zo'n idioot die 1 ding leest, en daar dan maar een oordeel op baseert.
AIAIIAAIAI,Voor iemand die nog twijfelde aan de didactische en pedagogische kwaliteiten van @yasmine ....

Hap hap hap 🤣🤣Ja, nog zo'n idioot die 1 ding leest, en daar dan maar een oordeel op baseert.
Ja, ik begrijp de ironie van m'n eigen opmerking.
Dudes en dudettes.... can we all just get along... I mean.. can we all just get along.Wat mijn dag goed maakt?

Het zou zomaar kunnen.

En je bent te dom om te beseffen dat je het zelf ook doet. O de ironie.
Nee, je had eerst door moeten lezen, dan had je mogelijk mijn grap gezien, maar lekker gretig happen hoor!AIAIIAAIAI,
Was het niet duidelijk dat ik een grap maakte? Had ik er een emoji aan moeten toevoegen?![]()

Ik had doorgelezen, maar daarmee was het nog steeds niet duidelijk of je m'n grap ook als grap had gezien.Nee, je had eerst door moeten lezen, dan had je mogelijk mijn grap gezien, maar lekker gretig happen hoor!![]()
Leuke meid, prachtig!Het zou zomaar kunnen.
Laatst was mijn dochter van 7 aan het verven en kleuren aan het mengen en vroeg toen mama uitleg. Mama dacht slim te zijn en de regenboog erbij te betrekken en zei dat rood en geel samen oranje maakt en dat oranje tussen rood geel inzit. Mijn dochter werd toen naar mij gestuurd want ze stelde de vraag waarom rood blauw dan paars maken. Ik moet daar nog een antwoord op zoeken wat voor haar te begrijpen is. Mijn dochter dus boos terug naar mama dat haar uitleg niet klopt, toen zij mama ok, er is één uitzondering waarop mijn dochter vroeg of oranje en groen samen geel maken.![]()
Ik geef Vlamingen het voordeel van de twijfel, Walen precies andersom.Ik had doorgelezen, maar daarmee was het nog steeds niet duidelijk of je m'n grap ook als grap had gezien.
Jij vergeet soms dat ik een Belg ben.... wij zijn niet zo bijster slim.
En Vlamingen die in Wallonië wonen?Ik geef Vlamingen het voordeel van de twijfel, Walen precies andersom.