AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #168.264
Voor iemand die nog twijfelde aan de didactische en pedagogische kwaliteiten van @yasmine ....
Ik denk dat ik hem vroeger wel ok gevonden had, beetje apart..maar hij bedoelt het goed, die maf.
Er zijn vast leraren waar meer geouwehoert wordt en minder kennis opgestoken wordt.

• #168.265
Dat moet inderdaad het "1ste" zijn.
Met een beetje gezond verstand en goede wil hadden jullie bij het lezen van "6-jarige" dat wel geweten.
Maar jammer genoeg ontbreekt het op dit forum aan goede wil en gezond verstand. Waar jullie wel goed in zijn is kritiek uiten en als een bende laffe honden op een prooi springen. Triest hoe dit forum opnieuw verziekt wordt door een stelletje pubers.
Jeetje doe je ook zo naar de collega's? Grt. Gerda

• #168.266
Vind ik niet kunnen dit.
Stel je moet kiezen tussen een Belg of een Spanjaard die geen Nederlands kan ? Wat dan ?
Alleen bij die Spanjaard hoef je dat erbij te zeggen, voor de Belg is het een gegeven...
:trollface:

Nog even los van het Nederlands wat je uit die Waalse strotten hoort komen, wat een verschrikking, doe dan maar een Spanjaard of nog beter een Italiaanse...

• #168.270
Wat mijn dag goed maakt?

Dat ik geen basisschoolleraar in België ben. Geluk zit in die kleine dingetjes in het leven.
Dudes en dudettes.... can we all just get along... I mean.. can we all just get along.
Seriously... moving on please..

Neen, Apfelstrudel... het blijft een prachtige job. Ik heb me laten vertellen door een directeur van een basisschool laten vertellen dat mannelijke leerkrachten soms moeilijk geïntegreerd raken in een team dat vooral uit vrouwen bestaat. Ze vormen kliekjes.... Krijg je het aan de stok met eentje, dan krijg je het aan de stok met de hele groep. Je weet wel, typisch vrouwengedrag... een beetje zoals de beta-bitches hier :)

• #168.271
Het zou zomaar kunnen.

Laatst was mijn dochter van 7 aan het verven en kleuren aan het mengen en vroeg toen mama uitleg. Mama dacht slim te zijn en de regenboog erbij te betrekken en zei dat rood en geel samen oranje maakt en dat oranje tussen rood geel inzit. Mijn dochter werd toen naar mij gestuurd want ze stelde de vraag waarom rood blauw dan paars maken. Ik moet daar nog een antwoord op zoeken wat voor haar te begrijpen is. Mijn dochter dus boos terug naar mama dat haar uitleg niet klopt, toen zij mama ok, er is één uitzondering waarop mijn dochter vroeg of oranje en groen samen geel maken. :roflol:

• #168.273
  • #168.274
Zo, wat we nu gaan doen is... gaan sporten.... See you later bitches....
Im Outta Here GIF

• #168.275
Nee, je had eerst door moeten lezen, dan had je mogelijk mijn grap gezien, maar lekker gretig happen hoor! :p
Ik had doorgelezen, maar daarmee was het nog steeds niet duidelijk of je m'n grap ook als grap had gezien.
Jij vergeet soms dat ik een Belg ben.... wij zijn niet zo bijster slim.

• #168.276
Het zou zomaar kunnen.

Laatst was mijn dochter van 7 aan het verven en kleuren aan het mengen en vroeg toen mama uitleg. Mama dacht slim te zijn en de regenboog erbij te betrekken en zei dat rood en geel samen oranje maakt en dat oranje tussen rood geel inzit. Mijn dochter werd toen naar mij gestuurd want ze stelde de vraag waarom rood blauw dan paars maken. Ik moet daar nog een antwoord op zoeken wat voor haar te begrijpen is. Mijn dochter dus boos terug naar mama dat haar uitleg niet klopt, toen zij mama ok, er is één uitzondering waarop mijn dochter vroeg of oranje en groen samen geel maken. :roflol:
Leuke meid, prachtig!

• #168.278
Ik had doorgelezen, maar daarmee was het nog steeds niet duidelijk of je m'n grap ook als grap had gezien.
Jij vergeet soms dat ik een Belg ben.... wij zijn niet zo bijster slim.
Ik geef Vlamingen het voordeel van de twijfel, Walen precies andersom.

• #168.280
Verdomme Damn YOU, ik raak hier niet weg. Ik moet gaan trainen.

Terug
Naar boven