MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #168.321
Net een terrasje gedaan en een paar keer gepaald daarna, dag is sowiezo al geslaagd

• #168.322
Weinig muggen vanavond,!

Zit nog steeds buiten en het is anders dan eerder deze week waar het vanaf de schemering een drama was.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #168.325
❤️💃Vaderdag, ontbijtje op bed van de kleine. Eigen knutselwerkje van school. Mijn dag kan niet meer stuk 💃❤️

iedere papa wens ik fijne vaderdag toe !

• #168.326
Wij zijn op vakantie in Limburg met de kids. Nou geen kut geregeld. 🤔 Deze papa gaat naar de gym.
Als je 1x in het jaar het niet op kan brengen om respect te tonen, f**k you dan.

Na de gym ga ik lekker uiteten in mijn eentje. 🤣🤣

Ps ik houd wel van ze hoor. 🥰

• #168.327
:heart:

Screenshot_20230618_084205_Chrome.jpg

• #168.329
Dat mijn jongste weer iets liefs voor mij heeft gedaan voor vaderdag.
Vind het een wat lastige dag sinds mijn man is overleden maar die kleine maakt er toch iets moois van zo 🥰

• #168.332
  • #168.334
Mijn vrouw was gisteren lunchen in Amsterdam met haar vriendinen. Rond middernacht kwam ze naar huis. Om 3.30 ben ik er uit gegaan en me dag begonnen. Ze lag op de bank. Ze was te moe om naar bed te gaan:zuip:
Heb haar er ook aan herinnerd dat ze vandaag om 9 uur moest werken. Daarna is ze naar boven gegaan.
En uiteraard de kinderen om 6.30 naar boven gestuurd om haar wakker te maken.
Zondag eten we namelijk altijd met zijn alle aan tafel ontbijt🤣
Uiteraard weer mooie knutsel werkjes gekregen. Ik heb ze allemaal nog van alle 3 de kinderen. De kleine briefjes in me portomenee. En de kunstwerkjes op me buro op kantoor of in me kast op de slaapkamer

• #168.335

• #168.336
Terug
Naar boven