- Waardering
- 3.634
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed dat je het zegt!Fijne vaderdag aan alle papas,
Kcal komen vandaag 50% minder zwaar aan dus enjoy de bbq

Leren ze tegenwoordig in groep 3 al vermenigvuldigen?Mijn zoontje die morgen 6 wordt ging net in de winkel aan de hand van 5 dozen van 5 ijsjes uitleggen dat 5 keer 5 in totaal 25 is.
Nee, pas in groep 4 en hij zit in 1.Leren ze tegenwoordig in groep 3 al vermenigvuldigen?
Was het een "zie-mij-eens-een-slim-kind-hebben-dat-heeft-ie-van-mij"-opzetje of heeft hij een Belgische leraar?

Ik denk dat zn zoontje twee vaders heeft. @Steks en @Schwarzeneggertje . Hebben samen de nieuwe übermensch voortgebracht.Was zo'n "zie-mij-eens-een-slim-kind-hebben-dat-heeft-ie-van-mij"-opzetje of heeft hij een Belgische leraar?
![]()
Kijk eens hoe goed een gemiddelde Nederlandse leerkracht is tov een uitmuntende Belgische.Was het een "zie-mij-eens-een-slim-kind-hebben-dat-heeft-ie-van-mij"-opzetje of heeft hij een Belgische leraar?
![]()

Met wat minder geluk produceren @Steks en ik een alcoholistische huismus met chronische corona.Ik denk dat zn zoontje twee vaders heeft. @Steks en @Schwarzeneggertje . Hebben samen de nieuwe übermensch voortgebracht.

Hoop het wel !
En toen zei ze:" DE oppervlakte..."En toen vroeg je: "maar weet je ook hoe je het oppervlakte van een ruit berekend?"