- Waardering
- 9.232
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Meer eten draadnagel 😂Heb ff in de broek gekeken die ik aanheb en die is 34inch en zakt af zonder riem.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meer eten draadnagel 😂Heb ff in de broek gekeken die ik aanheb en die is 34inch en zakt af zonder riem.
Billen toch?
Draag broeken met veel stretch.
Van dikke benen zit mijn broek strakker. (komt ook door squats) maar hij is oud en heeft gebreken.
Foto blijft traditioneel achterwege.Van dikke benen zit mijn broek strakker. (komt ook door squats) maar hij is oud en heeft gebreken.
Taille smal, maar toch grote maat nodig
ouwe rukker. je foto is al in wc od genomen, lijkt me niet safe om foto van mijn billen te plaatsen
Mr Skinny Jeans zeker. ik draag bijna nooit lange broek
Plaats toch maar snel een foto, doe maar van je biceps dan.ouwe rukker. je foto is al in wc od genomen, lijkt me niet safe om foto van mijn billen te plaatsen
Plaats toch maar snel een foto, doe maar van je biceps dan.
Komt van zadel van fietsenWel schattig al die verkapte dikke benen posts. Maar niemand die klaagt over dat broeken altijd kapot gaan bij je adductor (of hoe heet dat, vlak onder je kruis)![]()

Wel schattig al die verkapte dikke benen posts. Maar niemand die klaagt over dat broeken altijd kapot gaan bij je adductor (of hoe heet dat, vlak onder je kruis)![]()
verkapt dikke benen/slank middel posts!Wel schattig al die verkapte dikke benen posts. Maar niemand die klaagt over dat broeken altijd kapot gaan bij je adductor (of hoe heet dat, vlak onder je kruis)![]()
Wel schattig al die verkapte dikke benen posts. Maar niemand die klaagt over dat broeken altijd kapot gaan bij je adductor (of hoe heet dat, vlak onder je kruis)![]()
Balzak , zware klotenWel schattig al die verkapte dikke benen posts. Maar niemand die klaagt over dat broeken altijd kapot gaan bij je adductor (of hoe heet dat, vlak onder je kruis)![]()

Volgens mij gaan je broeken juist kapot bij de adductoren als dunne benen hebt.Is de enige plek waar ze stuk gaan idd. En ik heb niet eens ekte grote benen.
Ik zou bijna zeggen Big balls 😆 was ff vergeten welk forum het hier isIs de enige plek waar ze stuk gaan idd. En ik heb niet eens ekte grote benen.
Niet best, flinke zakbreuk dan

Tuurlijk niey