- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Irrelevant, de poging telt.

Daar heb ik een zeer duidelijk antwoord op gegeven. Maar misschien ontbreekt het je de nodige intelligentie om iets dieper na te denken.Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag hoe je van een 3 als gemiddeld cijfer na 8 toetsen een 8.3 kunt maken na 2 extra toetsen. Yasmine?
Ik hou meer van Magic Mushrooms en LSD. Dan kan ik ontsnappen aan de idiotie van deze wereld. 😉
Klopt. Als je de gewoonte hebt vaak heel veel te doen kan je je soms schuldig voelen als je eens helemaal niks doet. Maar helemaal niks doen, zo eens af en toe, is zeer belangrijk.Ik had rustdag en heb echt geen hol uitgevoerd. Ook wel eens lekker.
Dit!Weinig muggen vanavond,!
Zit nog steeds buiten en het is anders dan eerder deze week waar het vanaf de schemering een drama was.
...op de persoon...."... zegt de man die niks anders doet dan dit. Je bent een grap geworden.... ooit iemand ernstig....nu zit je als een klein kind het forum te verpesten.Om eerlijk te zijn is het gewoon leuk om jou te triggeren omdat je altijd zo lekker gefrustreerd en op de persoon reageert
Wat heb je nu aan dan?Lekkere briesjes op de speelplaats en de gangen.....zalig. Eindelijk terug wat adem in de klas.
nog leuk: mijn benen zijn zoveel dikker geworden dat ik niet meer in m'n broeken pas. Terwijl m'n taille 3 cm minder is.
Ik heb nog een broek gevonden waar ik nog maar net in kon. Maar....ik kan niet gaan zitten of ze zal zeker scheuren. En dat wil je niet on een basisschooltje..
Welkom bij de club!Ik heb nog een broek gevonden waar ik nog maar net in kon. Maar....ik kan niet gaan zitten of ze zal zeker scheuren. En dat wil je niet on een basisschooltje..
Morgen eens naar de winkel.
Wel een probleem. Taille is 32 maar dan raak ik niet in de pijp. ik heb een 36 nodig maar dan is het aan de taille te wijd.
Taille 32 😂😂😂😂😂😂😂Ik heb nog een broek gevonden waar ik nog maar net in kon. Maar....ik kan niet gaan zitten of ze zal zeker scheuren. En dat wil je niet on een basisschooltje..
Morgen eens naar de winkel.
Wel een probleem. Taille is 32 maar dan raak ik niet in de pijp. ik heb een 36 nodig maar dan is het aan de taille te wijd.
Die heb ik ook...
Skinny / slim fit kan echt niet meer. Je moet voor loose fit gaan nu. Daar passen zelfs mijn quads zonder enige problemen in en je kan er nog fatsoenlijk in bewegen ook.

Npd heb je ook 😆
Heb ff in de broek gekeken die ik aanheb en die is 34inch en zakt af zonder riem.36 stretch zomers , 38/40 in de winter..
Npd heb je ook 😆
Benen trainenHeb ff in de broek gekeken die ik aanheb en die is 34inch en zakt af zonder riem.