XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #168.364
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag hoe je van een 3 als gemiddeld cijfer na 8 toetsen een 8.3 kunt maken na 2 extra toetsen. Yasmine?
Daar heb ik een zeer duidelijk antwoord op gegeven. Maar misschien ontbreekt het je de nodige intelligentie om iets dieper na te denken.

• #168.368
Om eerlijk te zijn is het gewoon leuk om jou te triggeren omdat je altijd zo lekker gefrustreerd en op de persoon reageert
...op de persoon...."... zegt de man die niks anders doet dan dit. Je bent een grap geworden.... ooit iemand ernstig....nu zit je als een klein kind het forum te verpesten.

• #168.369
Lekkere briesjes op de speelplaats en de gangen.....zalig. Eindelijk terug wat adem in de klas.

nog leuk: mijn benen zijn zoveel dikker geworden dat ik niet meer in m'n broeken pas. Terwijl m'n taille 3 cm minder is.

• #168.370
Lekkere briesjes op de speelplaats en de gangen.....zalig. Eindelijk terug wat adem in de klas.

nog leuk: mijn benen zijn zoveel dikker geworden dat ik niet meer in m'n broeken pas. Terwijl m'n taille 3 cm minder is.
Wat heb je nu aan dan?

• #168.371
Ik heb nog een broek gevonden waar ik nog maar net in kon. Maar....ik kan niet gaan zitten of ze zal zeker scheuren. En dat wil je niet on een basisschooltje..
Morgen eens naar de winkel.
Wel een probleem. Taille is 32 maar dan raak ik niet in de pijp. ik heb een 36 nodig maar dan is het aan de taille te wijd.

• #168.372
Ik heb nog een broek gevonden waar ik nog maar net in kon. Maar....ik kan niet gaan zitten of ze zal zeker scheuren. En dat wil je niet on een basisschooltje..
Wel een probleem. Taille is 32 maar dan raak ik niet in de pijp. ik heb een 36 nodig maar dan is het aan de taille te wijd.
Welkom bij de club!

• #168.373
Gewoon voor een 34 met stretch gaan dan.

• #168.374
Taille 32 😂😂😂😂😂😂😂

• #168.376
  • Haha
Waarderingen: Vonk
  • #168.377
Skinny / slim fit kan echt niet meer. Je moet voor loose fit gaan nu. Daar passen zelfs mijn quads zonder enige problemen in en je kan er nog fatsoenlijk in bewegen ook.

Ik hou niet van wijde broeken en ik hou ook niet van broeken zonder stretch. Ook al past het, mega irritant als de stof niet mee rekt bij bewegen. Net of je een jute zak aan hebt.
En wat wel of niet sociaal geaccepteerd is daar heb ik nog nooit een seconde tijd aan verspild :p

• #168.379

Bijlagen

• IMG20230619135214.jpg
    IMG20230619135214.jpg
    154,1 KB · Weergaven: 44
Terug
Naar boven