MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #168.402
Was in de buurt en mn werk was al klaar dus even mn maatje thuis opgehaald en een rondje gedaan❤️ altijd imposant voor die aapjes
20230619_145347.jpg

• #168.405
Net naar het ziekenhuis geweest voor de uitslag wat er nu in mijn bal zat en hoogstwaarschijnlijk was het een goedaardig myxoom van 1cm.
De bal moet nog in een ander lab onderzocht worden om 100% uitsluitsel te geven.

Maar als het wel kwaadaardig blijkt te zijn hoef ik ook niet aan de chemo, want het was niet vergroeid en mijn CT scan was schoon. Wel zal ik nog een aantal keer terug moeten voor controles en bloedtesten.

Laatst bewerkt:
  • #168.407
In tegendeel zelfs. Gewoon te lang vastgehouden aan oefeningen die 't voor mij niet deden omdat ik ze wel leuk vond :p nu zijn hacksquats, legpress ( zowel single leg als met 2 benen ) en extensions m'n quad oefeningen en groeien ze ook wel wat. Langzaam. Tergend langzaam.

• #168.409
Skinny / slim fit kan echt niet meer. Je moet voor loose fit gaan nu. Daar passen zelfs mijn quads zonder enige problemen in en je kan er nog fatsoenlijk in bewegen ook.
Ik draag altijd boot cut.... maar aan de dijen wordt het een probleem

• #168.410
Ik hou niet van wijde broeken en ik hou ook niet van broeken zonder stretch. Ook al past het, mega irritant als de stof niet mee rekt bij bewegen. Net of je een jute zak aan hebt.
En wat wel of niet sociaal geaccepteerd is daar heb ik nog nooit een seconde tijd aan verspild :p
Hele jaar door korte broek, problem solved.

• #168.414
  • #168.418
Classic 👌 .podium ambities nog ?
Volgend jaar wil ik een wedstrijd doen, maar dat zeg ik al 3 jaar. Laat deze contest een mooi meetmoment zijn om te kijken waar ik sta en dan samen met mn coach kijken wat reëel is om naartoe te werken.

• #168.419
Volgend jaar wil ik een wedstrijd doen, maar dat zeg ik al 3 jaar. Laat deze contest een mooi meetmoment zijn om te kijken waar ik sta en dan samen met mn coach kijken wat reëel is om naartoe te werken.
Weer heerlijk autistisch en doelgericht .Das dn Bert

• Love
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven