Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #168.443
@Arminius aka Gunther is de ideale kapitein van ons schip

• Haha
Waarderingen: BB_
  • #168.444
Zo dan, dat is een hele mond vol! Ik heb geen flauw idee wat het inhoudt, maar indrukwekkend klinkt het wel!
Bij de marine moeten ze bijzonder doen. ;)
"Luitenant ter Zee der Eerste Klasse Technische Dienst hutsefluts" heet bij de Luchtmacht gewoon "Majoor".

Net als Kapitein. Heet bij de Marine Luitenant ter Zee der Tweede Klasse Oudste Categorie.

• #168.447
  • #168.452
Bij de marine moeten ze bijzonder doen. ;)
"Luitenant ter Zee der Eerste Klasse Technische Dienst hutsefluts" heet bij de Luchtmacht gewoon "Majoor".

Net als Kapitein. Heet bij de Marine Luitenant ter Zee der Tweede Klasse Oudste Categorie.
Onderscheiden van de rest maakt je uniek. 👍🏼😜😜

• #168.455
Wel electro toch ?
Toch goed terecht gekomen :thumb:
Achteraf stak die opleiding best goed in elkaar.
Yep Don Bosco Leiden. Begonnen op Atheneum (1,5 maand) daarna Havo (3 maanden) daarna Mavo (2,5 jaar) toen LTS (2 jaar). Deed toen veel foute dingen, niet trots op hoor. Wel trots dat ik dat bij defensie ietwat hersteld heb.

• #168.456
  • #168.457
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #168.458
@wovano @vntl @Wengstertje @TallAndSmal

Volgens mij nemen jullie ook allemaal telmisartan toch? Ik neem het nu sinds een paar weken maar krijg volgens mij de volgende 'klachten' er van:

- Extreem vermoeid
- Spierpijn
- Droge ogen

Herkennen jullie hier iets van en is dat iets wat is weg getrokken bij jullie? Zo niet moet ik er maar mee kappen denk ik want dit is niks lol

• #168.459
Nieuwe wasmachine besteld. :)

1687326703629.png

• #168.460
@wovano @vntl @Wengstertje @TallAndSmal

Volgens mij nemen jullie ook allemaal telmisartan toch? Ik neem het nu sinds een paar weken maar krijg volgens mij de volgende 'klachten' er van:

- Extreem vermoeid
- Spierpijn
- Droge ogen

Herkennen jullie hier iets van en is dat iets wat is weg getrokken bij jullie? Zo niet moet ik er maar mee kappen denk ik want dit is niks lol
Wat maakte precies je dag goed?

Terug
Naar boven