- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Ik kreeg vochtophoping in mijn onderste kuitspier van Losartan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kreeg vochtophoping in mijn onderste kuitspier van Losartan.
Dat is natuurlijk zo, maar ik had opeens een enorm goede soleus, vooral rechts. Bleek helaas oedeem te zijn. Op Valsartan was dat zo weer weg.Gezien jouw elite massieve IFBB Pro lichaam zal zo'n beetje vochtophoping toch niet zo moeten opvallen.
Die man is een prive militie op zichIk had toch wel verwacht dat je naast je bodybuildingcarrière, wielrennen en hardlopen je groene baret even snel tussendoor had gehaald. Valt mij toch weer tegen.
Ik was slechts de leider, kon het net niet in mijn eentje in dat wildpark tegen al die stropers redden. Als ik het idee krijg dat er genoeg belangstelling is, overweeg ik de avonturen te bundelen en uit te geven! Op pagina 64 van mijn log staat een schets van 1 van de hoofdstukken: "de hartendieven". Andere provisorische titels van hoofdstukken zouden kunnen zijn: "de Duitse studentes"; "het dorp dat me probeerde te doden"; "dronken olifanten"; "op de motor tussen de leeuwen"; een bankdrukwedstrijd in de bush" (essentiële prequel op "het dorp etc."); "een baron op vogeljacht"; "de bange majoor" en "de hippo".
Duitse studentes ,dronken olifanten ,safari op de motor en de "hippo" klinkt als een feestje chef .Ik was slechts de leider, kon het net niet in mijn eentje in dat wildpark tegen al die stropers redden. Als ik het idee krijg dat er genoeg belangstelling is, overweeg ik de avonturen te bundelen en uit te geven! Op pagina 64 van mijn log staat een schets van 1 van de hoofdstukken: "de hartendieven". Andere provisorische titels van hoofdstukken zouden kunnen zijn: "de Duitse studentes"; "het dorp dat me probeerde te doden"; dronken olifanten"; "safari op de motor"; een bankdrukwedstrijd in de bush" (essentiële prequel op "het dorp etc."); "de baron op vogelsafari"; "de bange majoor" en "de hippo".
Een tipje van de sluier: de epische bankdrukwedstrijd in de bush tegen de beruchte Clifford Kandonga vond plaats op een drukbankje dat ter plaatse was vervaardigd uit tropisch hardhout; de hippo was de scheidsrechter.Duitse studentes ,dronken olifanten ,safari op de motor en de "hippo" klinkt als een feestje chef .
Kennen wij deze majoor?

Een kinderhand is gauw gevuld.
Is dat kindgebonden budget ?
Toelage voor gh😉
voor zijn garagerekening

Mooi aflevering in je avontuur weer!Zee container met gereedschap op transport gezet richting Zweden 👌🤠 pa en mijn neef hebben een uitgeruste werkplaats nodig ,ze moeten het nu doen met een partytent en wat steunen ( wat kut is als je moet lassen ) zeker in het najaar en winter
😉
Oja, koud trouwens voor de cheatersNet armen ff gemeten voor het eerst in tijden, 45cm. Bijna op de goede helft naar de 50![]()