AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #168.461
@wovano @vntl @Wengstertje @TallAndSmal

Volgens mij nemen jullie ook allemaal telmisartan toch? Ik neem het nu sinds een paar weken maar krijg volgens mij de volgende 'klachten' er van:

- Extreem vermoeid
- Spierpijn
- Droge ogen

Herkennen jullie hier iets van en is dat iets wat is weg getrokken bij jullie? Zo niet moet ik er maar mee kappen denk ik want dit is niks lol
Neem 't niet maar heb wel vaker over zulke klachten gelezen. Misschien een ander type medicatie proberen?

• #168.464
Oke laten we het nu weer hebben over wat allemaal niet gelukt is want ik word onzeker van al dit succes.

• #168.465
Ik had toch wel verwacht dat je naast je bodybuildingcarrière, wielrennen en hardlopen je groene baret even snel tussendoor had gehaald. Valt mij toch weer tegen.
En over dat antwoord heb je een hele dag moeten denken?

• #168.469
  • #168.470
Welke positieve effecten zou het bewerkstelligen?
o.a.:

According to some studies, telmisartan can improve myocardial remodeling and reduce myocardial fibrosis in hypertensive left ventricular hypertrophy (LVH) rats by inhibiting leptin autocrine induced by angiotensin II (Ang II) and leptin downstream signaling molecular STAT3 phosphorylation. Telmisartan is also effective in reducing blood pressure and LVH in hypertensive patients.

+ Eventuele vocht van HGH wordt beter gereguleerd en het kan bijdragen aan een betere verbranding(al dan niet marginaal).

• #168.471

Volgens mij nemen jullie ook allemaal telmisartan toch? Ik neem het nu sinds een paar weken maar krijg volgens mij de volgende 'klachten' er van:

- Extreem vermoeid
- Spierpijn
- Droge ogen

Herkennen jullie hier iets van en is dat iets wat is weg getrokken bij jullie? Zo niet moet ik er maar mee kappen denk ik want dit is niks lol
ik heb nergens last van.
droge ogen? staat er geen airco van je auto of op je werk op je gezicht gericht?
spierpijn? drink je genoeg water nu met dat warmere weer eveneens zout en eventueel elektrolyten?
Dit zelfde geld ook voor vermoeidheid (flauw voelen)

omdat het sinds enkele weken ook opeens warm is trek ik daar even een verband mee aangezien ik er geen last van sinds ik telmisartan neem en dat neem ik ook pas sinds 3 maanden nu.

• #168.472
ik heb nergens last van.
droge ogen? staat er geen airco van je auto of op je werk op je gezicht gericht?
spierpijn? drink je genoeg water nu met dat warmere weer eveneens zout en eventueel elektrolyten?
Dit zelfde geld ook voor vermoeidheid (flauw voelen)

omdat het sinds enkele weken ook opeens warm is trek ik daar even een verband mee aangezien ik er geen last van sinds ik telmisartan neem en dat neem ik ook pas sinds 3 maanden nu.
Nee ik lees het ook wel vaker(die bijwerkingen) nu ik ben gaan zoeken. Niet iedereen heeft er last van.

• #168.473
o.a.:

According to some studies, telmisartan can improve myocardial remodeling and reduce myocardial fibrosis in hypertensive left ventricular hypertrophy (LVH) rats by inhibiting leptin autocrine induced by angiotensin II (Ang II) and leptin downstream signaling molecular STAT3 phosphorylation. Telmisartan is also effective in reducing blood pressure and LVH in hypertensive patients.

+ Eventuele vocht van HGH wordt beter gereguleerd en het kan bijdragen aan een betere verbranding(al dan niet marginaal).

Dus die extra gezondheidsvoordelen zijn dan gemeten bij ratten en hetgeen waarvoor dit middel wordt voorgeschreven is de enige constatering zover voor mensen? Of zijn er ook onderzoeken die over mensen gaan waarbij dit naar voren komt. Je bent toch geen rat :D

• #168.474
Dus die extra gezondheidsvoordelen zijn dan gemeten bij ratten en hetgeen waarvoor dit middel wordt voorgeschreven is de enige constatering zover voor mensen? Of zijn er ook onderzoeken die over mensen gaan waarbij dit naar voren komt. Je bent toch geen rat :D
Sommige vinden van wel :D

• #168.475

- Extreem vermoeid
- Spierpijn
- Droge ogen

Geen last van.

Afgelopen week(en) alleen meer spierpijn, vermoeidheid maar dat linkte ik zelf ergens aan de hitte en hooikoorts.

• #168.477
Dacht dat jij bij de Mariniers wel luitenant was
Ik kwam helaas niet door de selectieprocedure omdat mijn visus niet goed genoeg was. De vriendelijke KLTZ die bij mij thuis kwam, dacht dat het geen probleem zou worden, dus viel het nog meer tegen. Had wel bij de technische dienst of de administratie mogen komen, maar dat vond ik toen niet aantrekkelijk.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #168.478

- Extreem vermoeid
- Spierpijn
- Droge ogen

Je zou ook Losartan kunnen proberen. Ik gebruik die shit al jaren en heb nog nooit last gehad van bijwerkingen.

Gezien de halfwaardetijd wel minder effectief dan telmisartan m.b.t. managen van je bloeddruk, maar zeker wel effectief m.b.t. managen/reversen van LVH.

En plus wordt Losartan t.o.v. telmisartan in sommige gevallen ook vaker voorschreven: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4947116/table/Tab2/?report=objectonly

• #168.479
Je zou ook Losartan kunnen proberen. Ik gebruik die shit al jaren en heb nog nooit last gehad van bijwerkingen.

Gezien de halfwaardetijd wel minder effectief dan telmisartan m.b.t. managen van je bloeddruk, maar zeker wel effectief m.b.t. managen/reversen van LVH.

En plus wordt Losartan t.o.v. telmisartan in sommige gevallen ook vaker voorschreven: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4947116/table/Tab2/?report=objectonly
Ik kreeg vochtophoping in mijn onderste kuitspier van Losartan.

Terug
Naar boven