AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #168.502
  • #168.503
Zuck heeft pasgeleden een BJJ toernooi gewonnen dacht ik
Khad t gezien ja.
Maar Musk is 30kg zwaarder.

En een eindbaas
200 (1) (5).gif

• #168.507
Maarten van der Weijden, wat een geweldenaar. Vrijwillig een enorme lijdensweg ondergaan om geld op te halen voor het KWF.
Nooit kapsones, nooit zelfverrijking, alleen maar bezig om iets te betekenen voor anderen.
Als je ziet hoe diep hij gaat om zijn doel te bereiken. Ik denk dat maar weinig mensen tot zoiets in staat zijn.

• #168.508
Maarten van der Weijden, wat een geweldenaar. Vrijwillig een enorme lijdensweg ondergaan om geld op te halen voor het KWF.
Nooit kapsones, nooit zelfverrijking, alleen maar bezig om iets te betekenen voor anderen.
Als je ziet hoe diep hij gaat om zijn doel te bereiken. Ik denk dat maar weinig mensen tot zoiets in staat zijn.

Een uitzonderlijke prestatie die door zo goed als niemand geëvenaard kan worden.

Ik snap alleen nooit zo goed waarom iets dergelijks tot meer donaties leidt.

• #168.509
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #168.513
Jij bent met alles anders valt mij op.
Toch logisch dat als er aandacht is dat men meer of uberhaupt doneert.
Je kan het ook anders zien.

Door die aandacht word jij beinvloed om ook te doneren, doe je het dan uit eigen beweegredenen voor het goede doel? Of doe je het omdat iemand je over probeert te halen en jij dusdanig beinvloedbaar bent dat je gaat doneren omdat een spotje/organisatie of betaalde influencer jouw dat opdringt omdat iemand een heel stuk heeft gezwommen en gefietst, alsof je hem dat dan verschuldigt bent ofzo...

De eerste reden is oke en nobel de 2e reden vind ik gewoon een beetje kuddegedrag.

• #168.514
Je kan het ook anders zien.

Door die aandacht word jij beinvloed om ook te doneren, doe je het dan uit eigen beweegredenen voor het goede doel? Of doe je het omdat iemand je over probeert te halen en jij dusdanig beinvloedbaar bent dat je gaat doneren omdat een spotje/organisatie of betaalde influencer jouw dat opdringt omdat iemand een heel stuk heeft gezwommen en gefietst, alsof je hem dat dan verschuldigt bent ofzo...

De eerste reden is oke en nobel de 2e reden vind ik gewoon een beetje kuddegedrag.
We zijn ook een kudde met zn allen degenen die zegt van niet is het uiteindelijk ook.
En als er daardoor meer geld komt voor het doel is het toch prima. Ik heb ooit inder druk gedoneerd. Haiiti 2010. Doe ik nooit meer. Wil nog weleens wat geven als ze aan de deur staan en zit al jaren vast aan de cliniclowns.

• #168.517
  • #168.518
Combi van beide zal het ook vaak zijn.

Uiteindelijk is de mens een kuddedier, daar is ook niet in alle gevallen iets mis mee. Sterker nog, om te voorkomen dat je alles zelf moet uitvinden is het vaak best nuttig. Kies voor jezelf zoveel mogelijk de juiste kudde(s).

• #168.519
Als je gister zwaar hebt gesquat kan je vandaag nog zwaar deadliften?

Terug
Naar boven