- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Altijd baas boven baas bij fetisjhes en kinks

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zie @Gremlin al in een wielerpakje op haar maatje fiets zitten, vlaggetje erbij, zijwieltjes, disney-belletje.
Mwah fietsen an sich zou ik wel fijn vinden. Maar kleding is idd wel een ding, je wilt geen pantalon tussen de spaken.Ik wel, wil jij dan 20km of meer fietsen in de kleiding waar je de hele dag in werkt?
Ik takes a freak to know a freak

Ik zie @Gremlin al in een wielerpakje op haar maatje fiets zitten, vlaggetje erbij, zijwieltjes, disney-belletje.
Prinses elza mandje!Ik zie @Gremlin al in een wielerpakje op haar maatje fiets zitten, vlaggetje erbij, zijwieltjes, disney-belletje.
Zo ziet @Gremlin er toch ook ongeveer uit, alleen is dit de uitgerekte versie?
Zo ziet @Gremlin er toch ook ongeveer uit, alleen is dit de uitgerekte versie?

Maar je zou aan beide knabbelen....Ik vind niet dat je biefstuk met bavette kunt vergelijken![]()
No fucks givenZithouding zal vies tegenvallen na gewenning aan Versys...
Long time ago.
Toen al de ruggenbreker-pose!

She caught me by surprise.
Als gerenommeerd mountainbike archeoloog dateer ik deze poging tot opstappen op begin van de eeuw.
Iets later, volgens mij 2008, maar het was dan ook een huur fiets. Weet de archeoloog ook de locatie?Als gerenommeerd mountainbike archeoloog dateer ik deze poging tot opstappen op begin van de eeuw.
Ik snap nog steeds niet dat iemand met enige vorm van zelfrespect een e-bike wil. Begrijp ook niet dat ze toegestaan zijn.Het heeft ook zeker voordelen, maar ik weet niet of een paar cent per km mensen ook echt overhaalt. Ik fietste vroeger heel veel naar mijn werk, zolang je geen gezin hebt en gezond bent is dat allemaal prima te doen. Tot een km of 10 is het nog te doen op een stadsfietsje in je normale kloffie, daarboven wil je toch een wat duurdere fiets en wat specifieke kleding of een e-bike, dat kost ook extra geld bovenop de auto die je niet weg wilt doen. Dus als het mensen al overhaalt om op de fiets te gaan zullen dat mensen zijn die relatief dichtbij hun werk wonen des is niet het ”probleem” vormen.
Je hebt het ooit verklapt, maar uiteraard herkent de archeoloog de originele North Shore! 🤩🤩🤩Iets later, volgens mij 2008, maar het was dan ook een huur fiets. Weet de archeoloog ook de locatie?
![]()
Ja, het plan is om daar over een jaar of tien nog een keer heen te gaan en dan hopelijk nog steeds zonder hulpmotor.Je hebt het ooit verklapt, maar uiteraard herkent de archeoloog de originele North Shore! 🤩🤩🤩