- Waardering
- 9.232
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, hij was toen net begonnen en monteerde toen nog geen Fox voorvorken dus heb ik bij hemzelf in Numansdorp het frame opgehaald. Ik ben altijd al vreemd geweest en heb toen toen wielen laten spaken met fluor gele Mavic velgen en Ultegra naven de achternaaf heeft een opvulbus van 5mm nodig omdat die smaller zijn. Ik heb hem nog steeds in mijn schuur hangen.
Ik ben heel lang geleden blijven steken bij Koga Miyata.Nee, de bovenste is een VanNicholas Zion (1st gen) frame, verder zelf opgebouwd.
De onderste een Kona Dawg.
Latere VanNicholas frames zijn beter als zodanig herkenbaarJa, hij was toen net begonnen en monteerde toen nog geen Fox voorvorken dus heb ik bij hemzelf in Numansdorp het frame opgehaald. Ik ben altijd al vreemd geweest en heb toen toen wielen laten spaken met fluor gele Mavic velgen en Ultegra naven de achternaaf heeft een opvulbus van 5mm nodig omdat die smaller zijn. Ik heb hem nog steeds in mijn schuur hangen.
Een achteraaf voor racefietsen is 130mm, voor mtb 135mm ik heb ze door Ernie Frieke (Bikeboosting) laten spaken. Gewoon een 5mm busje aan de niet cassette kant tussen de sluitring en de cup van het lager en dan velg opspaken.Latere VanNicholas frames zijn beter als zodanig herkenbaar
Speciale fietsen bouwen op basis van een mooi of bijzonder frame was vroeger ook een hobby van mij. Apart dat een Ultegra naaf niet paste, kon je het wiel dan wel goed centreren?
Sorry, als ik wist dat het er 4 pagina's later nog over zou gaan, was ik er niet over begonnen 😬😬Man man, als je dacht dat DBB niet verder van een bodybuildingforum kon geraken gaan ze 't over fietsen hebben.
Ben je hier nieuw?Sorry, als ik wist dat het er 4 pagina's later nog over zou gaan, was ik er niet over begonnen 😬😬
Ik ga zo wel door naar het motor topic.Man man, als je dacht dat DBB niet verder van een bodybuildingforum kon geraken gaan ze 't over fietsen hebben.
Ok, ik haalde Ultegra en Deore XT door elkaar. Maar is de velg dan asymmetrisch ingespaakt?Een achteraaf voor racefietsen is 130mm, voor mtb 135mm ik heb ze door Ernie Frieke (Bikeboosting) laten spaken. Gewoon een 5mm busje aan de niet cassette kant tussen de sluitring en de cup van het lager en dan velg opspaken.
![]()
Dat is een achternaaf toch altijd ivm de cassette?Ok, ik haalde Ultegra en Deore XT door elkaar. Maar is de velg dan asymmetrisch ingespaakt?
Maar zonder extra correctie zou het wiel toch 0,5cm te ver naar rechts zitten.
Die was er al, ondanks dat @Steks een droogkloot is en ik een grumpy old man.Zie zowaar dat door al dat gefiets er een bromance aan het ontstaan is tussen @Steks en @Schwarzeneggertje ❤
Joh....ga fietsenSorry, als ik wist dat het er 4 pagina's later nog over zou gaan, was ik er niet over begonnen 😬😬
Zegt dat iets over de kracht in jouw benen?Ben ik dan weer 1 van de weinigen die de relatie zien tussen (extreem) mountainbiken en krachtsport?
Extra correctie is wel nodig ja, maar dat kan toch prima als het toch opgebouwd moet worden.Maar zonder extra correctie zou het wiel toch 0,5cm te ver naar rechts zitten.
Cardio en krachttraining gaat goed samen.Ben ik dan weer 1 van de weinigen die de relatie zien tussen (extreem) mountainbiken en krachtsport?