XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #168.661
Naast mountainbike archeoloog en ik tevens mountainbike futuroloog.

Als een van de weinige nog actieve mountainbikers van het eerste uur, heb ik bij mijn club de brede sturen, nonchalante fladderende fietsbroeken (aanvankelijk door anderen spottend zwembroek genoemd) en serieus bierdrinken geïntroduceerd! En natuurlijk de skinny northshores
Ben je dan ook groot voorstander van de herstelchocomel?

• #168.664
Naast mountainbike archeoloog ben ik tevens mountainbike futuroloog.

Als een van de weinige nog actieve mountainbikers van het eerste uur, heb ik bij mijn club de brede sturen, nonchalante fladderende fietsbroeken (aanvankelijk door anderen spottend zwembroek genoemd) en serieus bierdrinken geïntroduceerd! En natuurlijk de skinny northshores.
Dan ben ik benieuwd of je de zilverkleurige mtb van mij herkent.

• #168.669
Dat zal een kwestie van smaak zijn.

Hoor in mijn omgeving na MTB vooral mensen over de herstelchocomel of de herstelfrikandel, dus was even benieuwd naar jouw mening 😅
Ik heb nooit beweert dat bier NA de inspanning zou moeten worden genuttigd. Hoe stel je je voor dat ik anders alle tussensprintjes won? In mijn omgeving werden overigens races gewonnen, die alcohol is geen grap.

• #168.670
Laatst bewerkt:
  • #168.671
Ik heb nooit beweert dat bier NA de inspanning zou moeten worden genuttigd. Hoe stel je je voor dat ik anders alle tussensprintjes won? In mijn omgeving werden overigens races gewonnen, die alcohol is geen grap.
Werkelijk geen idee, mijn nieuwsgierigheid was beperkt tot chocomel.
Maar fijn dat je zo goed gaat op alcohol 😊

• #168.673
Naast mountainbike archeoloog ben ik tevens mountainbike futuroloog.

Als een van de weinige nog actieve mountainbikers van het eerste uur, heb ik bij mijn club de brede sturen, nonchalante fladderende fietsbroeken (aanvankelijk door anderen spottend zwembroek genoemd) en serieus bierdrinken geïntroduceerd! En natuurlijk de skinny northshores.
Wow Schwarzie, Jij bent echt van veel markten thuis, zou haast gaan denken dat je naast je schoenen loopt. 🤔

• #168.675
Wow Schwarzie, Jij bent echt van veel markten thuis, zou haast gaan denken dat je naast je schoenen loopt. 🤔
Ik kom er toch eerlijk voor uit dat ik geen mountainbike paleontoloog ben.

(Dat is overigens de letterlijke betekenis van professor, komt opeens bij me op.)

• #168.676
@Steks Specialized stumpjumper?

Terug
Naar boven