- Waardering
- 10.734
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gefeliciteerd maat! Gezond en wel? Met moeders ook?
Welkom kleine bengel.
Gefeliciteerd mennn, enjoy komende tijd! 👏
Bedankt man! Ja heel gezond. Moeder stelt het ook goed. Nog wat slapjes maar heeft het uitstekend gedaan. Vroedvrouw en gynaecoloog zeiden dat ze meer zo’n bevallingen willen. 40min persen en ze was er.Gefeliciteerd maat! Gezond en wel? Met moeders ook?
bedankt!
alles gaat heel goed gelukkig. M’n vriendin zal goed slapen straksWelkom kleine bengel.
Hoop dat alles goed gezond is en ook met je vrouw/vriendin.

bedankt, Zal ik zeker doen!
Gefeliciteerd man!
Gefeliciteerd, geniet er van. Alle clichés zijn waar.
Werkt ie ook op batterijen of alleen op kookplaat?Iemand interesse in een keukenweegschaal? Bovenzijde in goeie conditie. Gratis af te halen.
![]()
Hij kookt electrisch, met gas werkt het niet.
Mijn hele wijk heeft dus geen gas, nooit gehad ook. Stadsverwarming. Dus geen keuze uit leverancier en de prijzen stijgen gewoon mee met gasprijzen. Gaat nergens over.
Dat is kut. En behoorlijk duur.Mijn hele wijk heeft dus geen gas, nooit gehad ook. Stadsverwarming. Dus geen keuze uit leverancier en de prijzen stijgen gewoon mee met gasprijzen. Gaat nergens over.
Het valt ook wel mee, het is wel gestegen naar niet zo hard als gas. Alleen de stijging slaat nergens op, want er is geen aanleiding buiten inflatie en misschien iets toegenomen kosten.Dat is kut. En behoorlijk duur.
Ik ga een hybride warmtepomp neerzetten, voorlopig prima investering met 10.000kwh zon.
Zo veel mogelijk terugverdienen tot salderen eraf gaat.
Als je tzt wat info hebt zou ik het wel fijn vinden als je het deelt.