XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #168.721
Nou ik moest dus vanochtend tot 07:00 van mijn nachtdienst werken maar mijn collega kwam al 05:30 opdagen met de reden “ik had geen slaap meer, ga maar naar huis.” Lekker vroeg naar huis.

• #168.722
Vader geworden van een flinke dochter :heart:

277F8899-D971-46D2-B66E-0A891585D91B.jpeg

• #168.724
Congrats!

• #168.727
Gefeliciteerd maat! Gezond en wel? Met moeders ook?
Bedankt man! Ja heel gezond. Moeder stelt het ook goed. Nog wat slapjes maar heeft het uitstekend gedaan. Vroedvrouw en gynaecoloog zeiden dat ze meer zo’n bevallingen willen. 40min persen en ze was er.
bedankt!
Welkom kleine bengel. :heart:

Hoop dat alles goed gezond is en ook met je vrouw/vriendin.
alles gaat heel goed gelukkig. M’n vriendin zal goed slapen straks :D
Gefeliciteerd mennn, enjoy komende tijd! 👏
bedankt, Zal ik zeker doen!

• #168.728
Congrats :thumbs:

• #168.729
Gefeliciteerd !

• #168.731
Gefeliciteerd!

• #168.733
Wij hebben hier inmiddels echt eens huis gekocht. Nadat het bod was geaccepteerd en we getekend hebben is nu de drie dagen bedenktijd verlopen.

Dus kwestie van de financiering afronden en oude huis verkopen… en dan hebben we eindelijk ons droomhuis. In november wat klussen dus maar….

• #168.734
Iemand interesse in een keukenweegschaal? Bovenzijde in goeie conditie. Gratis af te halen.
IMG_20230708_214653.jpg

• #168.737
  • #168.738
Mijn hele wijk heeft dus geen gas, nooit gehad ook. Stadsverwarming. Dus geen keuze uit leverancier en de prijzen stijgen gewoon mee met gasprijzen. Gaat nergens over.
Dat is kut. En behoorlijk duur.

Ik ga een hybride warmtepomp neerzetten, voorlopig prima investering met 10.000kwh zon.

Zo veel mogelijk terugverdienen tot salderen eraf gaat.

• #168.739
Dat is kut. En behoorlijk duur.

Ik ga een hybride warmtepomp neerzetten, voorlopig prima investering met 10.000kwh zon.

Zo veel mogelijk terugverdienen tot salderen eraf gaat.
Het valt ook wel mee, het is wel gestegen naar niet zo hard als gas. Alleen de stijging slaat nergens op, want er is geen aanleiding buiten inflatie en misschien iets toegenomen kosten.

Terug
Naar boven