MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #168.741
Als je tzt wat info hebt zou ik het wel fijn vinden als je het deelt.
Prima. Als zo een beetje reken is alles samen een prima investering van wat spaargeld. Ik heb een elektrische auto waar ik best lucratief ook per kWh van de leasemaatschappij wat krijg. Alles bij elkaar heb ik berekend dat het dan ongeveer in 4 jaar is terugverdiend.

Maar al was het 7 jaar, dat is niet de rente dat je krijgt over dat geld. En je verlaagt effectief je vaste lasten.

Als eea werktvzal ik het eens delen.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #168.742
Het valt ook wel mee, het is wel gestegen naar niet zo hard als gas. Alleen de stijging slaat nergens op, want er is geen aanleiding buiten inflatie en misschien iets toegenomen kosten.
Hangt beetje van de primaire bron af… als het restwarmte is van gas boilers van industrie is oid… dan is het wel logisch dat eea stijgt. Maar alsnog balen omdat je er aan vast zit en zelf nauwelijks iets kunt doen.

• #168.743
Prima. Als zo een beetje reken is alles samen een prima investering van wat spaargeld. Ik heb een elektrische auto waar ik best lucratief ook per kWh van de leasemaatschappij wat krijg. Alles bij elkaar heb ik berekend dat het dan ongeveer in 4 jaar is terugverdiend.

Maar al was het 7 jaar, dat is niet de rente dat je krijgt over dat geld. En je verlaagt effectief je vaste lasten.

Als eea werktvzal ik het eens delen.
Linksom of rechtsom is het een slimme keuze, maar je kan kiezen uit een warmtepompboiler, een hybride ketel, een volledig elektrische ketel en misschien wel meer.

• #168.744
Linksom of rechtsom is het een slimme keuze, maar je kan kiezen uit een warmtepompboiler, een hybride ketel, een volledig elektrische ketel en misschien wel meer.
Ik ga het uitzoeken, maar voorlopig lijkt een beetje bijstoken met gas het handigst. Zonneboiler betaalt slecht terug, huis is niet zo goed geïsoleerd dat vol elektrisch een optie lijkt. Ook wil ik geen boiler, warm water dat op is vind ik echt kut.

• #168.745
Nieuwe miss Nederland.
Mr Ms Rickie

Mooi man. Na steeds meer records die de transformers over nemen in het sport nu ook miss verkiezingen. Go girl power. Hier hebben de feministen toch gestreden al die jaren.
Screenshot_20230709_085236_Chrome.jpg

• #168.746
Nieuwe miss Nederland.
Mr Ms Rickie

Mooi man. Na steeds meer records die de transformers over nemen in het sport nu ook miss verkiezingen. Go girl power. Hier hebben de feministen toch gestreden al die jaren.
Screenshot_20230709_085236_Chrome.jpg
Hij/zij/het ziet er tenminste redelijke vrouwelijk uit. Ik heb hier minder moeite mee dan met die sporters die gewoon nog een duidelijk zichtbare penis hebben.

• #168.747
Hij/zij/het ziet er tenminste redelijke vrouwelijk uit. Ik heb hier minder moeite mee dan met die sporters die gewoon nog een duidelijk zichtbare penis hebben.
Was op hart van nederland. Zonder dat ik het wist dacht ik al dat het een man zou zijn.
Overigens heb ik er helemaal geen moeite mee. Alles wat te winnen valt zou gelijk moeten zijn. Mannen vrouwen en alles wat daar tussen valt onder 1 catagorie.

• #168.748
Was op hart van nederland. Zonder dat ik het wist dacht ik al dat het een man zou zijn.
Overigens heb ik er helemaal geen moeite mee. Alles wat te winnen valt zou gelijk moeten zijn. Mannen vrouwen en alles wat daar tussen valt onder 1 catagorie.
Why?

Met sport, schoonheidsverkiezingen, of echt alles?

• #168.750
Ik snap je punt maar dit is toch overduidelijk een vent? Volg dat allemaal niet dus heb Rikkert net opgezocht op insta en zelfs met alle filters, make up en fotoshop is 't nog steeds een kerel.

Zag dat ie ook 2e is geworden in Hollands next top model. Nouja dat kan dan nog maar hoe kun je nou als vent een miss verkiezing winnen :')

• #168.751
Ik snap je punt maar dit is toch overduidelijk een vent? Volg dat allemaal niet dus heb Rikkert net opgezocht op insta en zelfs met alle filters, make up en fotoshop is 't nog steeds een kerel.

Zag dat ie ook 2e is geworden in Hollands next top model. Nouja dat kan dan nog maar hoe kun je nou als vent een miss verkiezing winnen :')
Ik ben het met je eens hoor. Maar volgens mij leveren androgyne gelaatstrekken al langer geen minpunten op bij schoonheidsverkiezingen. Ergens wel ironisch, want volgens mij krijg je in bodybuildingwedstrijden en turnen wel minpunten voor bv te mannelijk bewegen

Ik heb meer moeite met zoiets: die heeft alles waar een vrouw op afgestraft zou worden

• #168.752
Ik ben het met je eens hoor. Maar volgens mij leveren androgyne gelaatstrekken al langer geen minpunten op bij schoonheidsverkiezingen. Ergens wel ironisch, want volgens mij krijg je in bodybuildingwedstrijden en turnen wel minpunten voor bv te mannelijk bewegen
Te bizar voor woorden imo. Je weet als vrouw dat je kansloos bent in zo'n verkiezing als er een vent meedoet, al ben je de reincarnatie van Heidi Klum of Kate Beckinsale in d'r jongere jaren, die vent wint. In sport kunnen vrouwen 't ook bijna niet meer winnen nu kerels mee mogen doen. Waar ben je dan met z'n allen mee bezig vraag ik me af.

• #168.756
  • #168.760

Ik heb meer moeite met zoiets: die heeft alles waar een vrouw op afgestraft zou worden
Is dit een soort van De Speld / satire of serieus? In dat laatste geval is mijn laatste beetje vertrouwen in de mensheid hierbij verdwenen en zijn we echt het spoor bijster op deze wereld.

Terug
Naar boven