Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #168.701
  • #168.707
Laatst bewerkt:
  • #168.708
1688593568066.png

• #168.709
  • #168.713
Bent u keeper geweest? Pfaff wat een man is dat. Belgie kent wel een aantal goede keepers uit het verleden.
Niet enkel uit het verleden. Denk dat Mignolet en Courtois ook geen slechte keepers zijn :D
Preud'homme, Pfaff en eventueel nog De Wilde zijn de bekendste denk ik wel vna vroeger. Van Pfaff en Heinz Schonberger nog penaltytraining gehad toen ik bij de jeugd speelde :cool:

• Like
Waarderingen: Boca
  • #168.715
PUR schuim.

• #168.718
Niet enkel uit het verleden. Denk dat Mignolet en Courtois ook geen slechte keepers zijn :D
Preud'homme, Pfaff en eventueel nog De Wilde zijn de bekendste denk ik wel vna vroeger. Van Pfaff en Heinz Schonberger nog penaltytraining gehad toen ik bij de jeugd speelde :cool:
Ik was in de lichting net na De Wilde kun je zeggen. Had wel talent, maar nooit verder dan een seizoen 2e nationale gehaald. Meeste van mijn carriere in bevordering gespeeld. Door enkele keren gedetineerd te zijn op zeer jonge leeftijd had ik een stempel gekregen in de voetballerij. In de tijd van M'Boyo werd dat al helemaal anders aangepakt, toen nog niet. Blijf erbij, als dat project toen gelopen had er veel meer ingezeten.

Laatst bewerkt:
  • #168.719
festival season.
Tren+winny+zonnebank :bierbang:

Terug
Naar boven