Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #168.761
Is dit een soort van De Speld / satire of serieus? In dat laatste geval is mijn laatste beetje vertrouwen in de mensheid hierbij verdwenen en zijn we echt het spoor bijster op deze wereld.
Serieus, Brían Nguyen heet hij

• #168.762
Mannen zijn gewoon beter. @mat is iets op het spoor.
Topkoks zijn ook vaker mannen, terwijl vrouwen meer koken.

Mannen zijn eigenlijk in alles beter, zelfs in vrouw-zijn, ook aan borstvoeding wordt gewerkt...

Ik vind het niks, zo'n misverkiezing, doe mij maar een crossfitster.

• #168.764
Topkoks zijn ook vaker mannen, terwijl vrouwen meer koken.

Mannen zijn eigenlijk in alles beter, zelfs in vrouw-zijn, ook aan borstvoeding wordt gewerkt...

Ik vind het niks, zo'n misverkiezing, doe mij maar een crossfitster.
Ik probeer iets te bedenken waar vrouwen beter in zijn, maar lukt me niet. Stofzuigen misschien? Of strijken?

Kleermakers zijn vaak ook mannen, maar wellicht zijn vrouwen daar ook goed in.

Peuter-/kleuterjuf of iets in de zorg misschien?

• #168.766
Ik probeer iets te bedenken waar vrouwen beter in zijn, maar lukt me niet.
giphy.gif

• #168.767
Ik probeer iets te bedenken waar vrouwen beter in zijn, maar lukt me niet. Stofzuigen misschien? Of strijken?

Kleermakers zijn vaak ook mannen, maar wellicht zijn vrouwen daar ook goed in.

Peuter-/kleuterjuf of iets in de zorg misschien?
Zuigen?

Zeuren, Moeilijk doen etc.

• #168.768
Zeiken, dingen onthouden van 3729922 dagen geleden waarom je jou telefoon niet opnam, binge vreten, roddelen beetje de standaard dingen

• #168.770

Nu ik er eens over nadenkt, Rusland heeft gelijk in alles, Poetin is een groot staatsman en laten we Thierry de Lukashenko van Nederland maken.

Wel goed om even scherp te houden:

Laatst bewerkt:
  • #168.776
Vrouwen laten zich weer eens de kaas van het brood eten en mauwen straks weer over een glazen plafond waar mannen blijkbaar geen grenzen zien of ze domweg doorbreken.
Jammer, maar ze kwalificeren zichzelf blijkbaar als het zwakkere geslacht en gaan de strijd niet eens aan.

• #168.778
Wie neemt hiero lege blikjes terug mee naar de supermarkt voor statiegeld?

Terug
Naar boven