- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Neem jij je eigen dumbbells mee naar de sportschool?Neem je ook je eigen frietbakje meer naar de snackbar?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neem jij je eigen dumbbells mee naar de sportschool?Neem je ook je eigen frietbakje meer naar de snackbar?
Tegenwoordig wel, mits ik thuis ben net als @Mentat . Ik heb uitgerekend dat ik op jaarbasis daar toch wel een vial van kan kopen.Wie neemt hiero lege blikjes terug mee naar de supermarkt voor statiegeld?
Krijg je daar geld voor dan?Neem je ook je eigen frietbakje meer naar de snackbar?
Wie neemt hiero lege blikjes terug mee naar de supermarkt voor statiegeld?
Met flesjes bier en flessen van fris doe ik het ook, ik zie het verschil niet zo.Tegenwoordig wel, mits ik thuis ben net als @Mentat . Ik heb uitgerekend dat ik op jaarbasis daar toch wel een vial van kan kopen.
Vandaag nog een blik of 60 Monster Zero in Duitsland teruggebracht. 15 euro en weer 4 trays gekocht.Wie neemt hiero lege blikjes terug mee naar de supermarkt voor statiegeld?

Hoe doe jij dat eigenlijk met je ijsbakjes?Vandaag nog een blik of 60 Monster Zero in Duitsland teruggebracht. 15 euro en weer 4 trays gekocht.
Flessen 1,5l gooi ik wel weg, schiet niet op dat te bewaren.![]()
Mij gedachte achter een warmtepompboiler is dat op het moment je niet meer volledig kunt salderen je vrij efficiënt met een deel van je opgewekte energie kunt omgaan.Ik ga het uitzoeken, maar voorlopig lijkt een beetje bijstoken met gas het handigst. Zonneboiler betaalt slecht terug, huis is niet zo goed geïsoleerd dat vol elektrisch een optie lijkt. Ook wil ik geen boiler, warm water dat op is vind ik echt kut.
Een boiler slaat energie op inderdaad. Lijkt me trouwens dat je die later nog wel zou kunnen toevoegen. Of een accu.Mij gedachte achter een warmtepompboiler is dat op het moment je niet meer volledig kunt salderen je vrij efficiënt met een deel van je opgewekte energie kunt omgaan.
Je kan immers overdags het water verwarmen en ‘s avonds douchen.
Erg mooi!Heb er eventjes op moeten wachten (5 maanden 😑) maar eindelijk mijn nieuwe liefde vandaag mogen ophalen!
“”Belg””Ken je die mop van die Belg die een opblaaspalmboom stal en nog 18 jaar moest zitten?
![]()
Man steelt opblaaspalmboom en blijkt nog 18 jaar te moeten zitten
De man liep 's avonds met een opblaaspalmboom onder zijn arm door Geldrop. Dat vonden agenten verdacht omdat die dag een beachvolleybaltoernooi was in de Brabantse plaats.nos.nl
Nice. Enjoy! Ben ook eens met de auto de Peloponnesos rondgeweest, Olympia, Epidaurus, Corinthe, Sparta etc.Vakantie geboekt! Van 13 sep tm 14 okt een roadtrip door het vaste land van Griekenland. Vliegen op Thessaloniki, auto huren op de airport, dan daar naar de kust voor 3 dagen, vervolgens richting Athene en dan met de klok mee rondom het vaste land terug naar Thessaloniki. Bedoeling is ong 7 a 8 verschillende locaties overnachten.
Concept route. Precieze route gaan we nog uitstippelen.
![]()
Zit te denken om een wat ruimere auto te huren, is daar cheapy.
![]()
Heerlijk. Maandje weg. Lekker eten, wat culturele dingen uit de oudheid bezoeken, lekker door het land scheuren. Zin in!
Even lekker alles loslaten, lekker man!Vakantie geboekt! Van 13 sep tm 14 okt een roadtrip door het vaste land van Griekenland. Vliegen op Thessaloniki, auto huren op de airport, dan daar naar de kust voor 3 dagen, vervolgens richting Athene en dan met de klok mee rondom het vaste land terug naar Thessaloniki. Bedoeling is ong 7 a 8 verschillende locaties overnachten.
Concept route. Precieze route gaan we nog uitstippelen.
![]()
Zit te denken om een wat ruimere auto te huren, is daar cheapy.
![]()
Heerlijk. Maandje weg. Lekker eten, wat culturele dingen uit de oudheid bezoeken, lekker door het land scheuren. Zin in!
Heb je nog tips welke plekjes, dorpjes, stranden, culturele dingen, etc echt de moeite waard zijn?Nice. Enjoy! Ben ook eens met de auto de Peloponnesos rondgeweest, Olympia, Epidaurus, Corinthe, Sparta etc.
Nice.
Thessaloniki en Chalkidiki 2 jaar terug geweest, ook leuk.
Mocht je tips willen.

Na een maand tijd weer 110kg

Ook zonde om er niet van te genieten!Na een maand tijd weer 110kg
Maar ja heerlijk. Nu 2 maanden volgas rammen op werk en dan weg.