Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ja, ze weten het al 10 dagen. Duidelijk een serieus probleem anders had het zeker al opgelost geweest. Dat is die mensen hun broodwinning. Ze laten dat heus niet voor de fun zo lang duren.

Yasmine heeft altijd pech in het leven, zijn 19%korting pakt alsnog in zijn nadeel uit.
Ja inderdaad.... nu heb ik geen recht op die 6 euro korting..... what's a man to do...... ik moet nu weer een jaar wachten tot ik voldoende heb gespaard om een kilo whey te kopen.

• Haha
Waarderingen: Boca
Laten we even samenvatten.

Ik laat xxl hier weten dat hun site niet werkt. Hierdoor lopen ze dus geld mis.
Dat is dus een positieve actie van me.

Meer dan een week geleden had ik een mail naar de klantendienst van XXL gestuurd. Zonder reactie.

Ik schreef hier dus:" het kan hen blijkbaar weinig schelen."

Iemand wees op de feestdagen en op het feit dat René op vakantie was.
Ik reageerde door te zeggen:" dan heb ik me misschien wat hard uitgedrukt".

En wat komt er als reactie? Een stelletje idioten die als gieren bloed rieken en samen op een potentieel prooi springen. Stelletje losers.

Ja, ze weten het al 10 dagen. Duidelijk een serieus probleem anders had het zeker al opgelost geweest. Dat is die mensen hun broodwinning. Ze laten dat heus niet voor de fun zo lang duren.
Ja, ik ben een zestal pagina's teruggekeerd en zag de reactie van XXL. Mijn wat te harde reactie kwam door het feit dat ik geen 6 pagina's was teruggekeerd en me had gebaseerd op de reacties van andere leden die ook geen bestelling konden plaatsen plus het feit dat ik geen reactie op mijn mail van 21 mei had gekregen.....
Maar nogmaals toen Wovano bepaalde dingen verduidelijkte heb ik gezegd dat ik me wat hard had uitgedrukt.
Maar we weten allemaal dat de gieren hier bloed roken en alles wat in mijn voordeel pleitte werd genegeerd. Echo chamber effect... zwakbegaafde mensen zijn daar gevoelig voor.

NU IS HET WEL GOED GEWEEST, TERUG VERDER MET HET TOPIC.

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.935
Als het goed is zou de site in België morgen (29 mei) weer online komen, we gaan rond 12:00 weer bellen als dat nog niet het geval is. Niemand kan ons nog vertellen wat precies de reden is dat we offline zijn gehaald, ben daar heel benieuwd naar en krijgt zeker ook vanuit onze kant nog een staartje.

Als de site weer bereikbaar is gaan we voor onze Belgische klanten nog 1 dag korting houden, daar komt dan een mailing van.

Opgeschoond, ga er nu maar allemaal rustig een nachtje over slapen.

Als het goed is zou de site in België morgen (29 mei) weer online komen, we gaan rond 12:00 weer bellen als dat nog niet het geval is. Niemand kan ons nog vertellen wat precies de reden is dat we offline zijn gehaald, ben daar heel benieuwd naar en krijgt zeker ook vanuit onze kant nog een staartje.

Als de site weer bereikbaar is gaan we voor onze Belgische klanten nog 1 dag korting houden, daar komt dan een mailing van.
Dat klinkt alsof jullie door de overheid of host offline zijn gehaald ofzo? Succes!

Terug
Naar boven