ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Sterkte.Mijn werkgever verwacht dat ik aanwezig ben op mijn werkplek.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterkte.Mijn werkgever verwacht dat ik aanwezig ben op mijn werkplek.
Hoho, prioriteiten stellen he.
Het is tijd dat je werkgever leert om te gaan met teleurstellingen.Mijn werkgever verwacht dat ik aanwezig ben op mijn werkplek.
hij werkt daar al jaren. Dus dat zijn ze wel.Het is tijd dat je werkgever leert om te gaan met teleurstellingen.

Corona was een geloofwaardiger excuus geweest in jouw geval 🤣.
Leuk dat je weer terug bent!
Ik ook, maar ik cancel die opdracht morgen.
Ik kan als loonslaven niet zo makkelijk vrijnemen.
I.t.t. loonslaven kan ik geen vakantiedagen opnemen waardoor die dag mij om en nabij €350 kost.
Zal ik een briefje schrijven dat je ongesteld bent?

Yes i know maar hij zegt nadrukkelijk lopenEen sporthart komt doorgaans wel voor bij duursport, wielrennen en hardlopen etc.
Verdien jij >70k per jaar?I.t.t. loonslaven kan ik geen vakantiedagen opnemen waardoor die dag mij om en nabij €350 kost.
Belgen bedoelen met lopen hardlopen als ik mij niet vergis.
![]()
Goed, ik laat jullie zelf maar uitvogelen waarover het gaat. History repeats itself.
Mevrouw Plopperdeplop voor jou

Dan heb ik niks gezegd naast dat Belgen raar zijn.Belgen bedoelen met lopen hardlopen als ik mij niet vergis.
Duitsers ook.Belgen bedoelen met lopen hardlopen als ik mij niet vergis.
Doelt dit part-time werken op je verzuim?In loondienst kost vrij nemen ook gewoon geld, zeker als je zoals mij ook part-time werkt