MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #169.081
Paar dagen genoten met een vriendin. Hotel akkersloot was een leuke ervaring. Nette mensen, grootste doelgroep waren senioren, vrij rustig, prive gym, grote openbare zwembad, en een leuke bar. Maar wij genoten vooral van de prive zwembad

IMG_8350.jpeg
IMG_8352.jpeg

• #169.084
Paar dagen genoten met een vriendin. Hotel akkersloot was een leuke ervaring. Nette mensen, grootste doelgroep waren senioren, vrij rustig, prive gym, grote openbare zwembad, en een leuke bar. Maar wij genoten vooral van de prive zwembad

IMG_8350.jpeg
Met vriendin, maar Rukblaadje ligt bij het bubbelbad :lol:

• #169.086
Verdien jij >70k per jaar?

In loondienst kost vrij nemen ook gewoon geld, zeker als je zoals mij ook part-time werkt en jaarlijks het aantal part-time dagen kunt bepalen.

Ik zal nog eens naar het rooster kijken, maar volgens mij ben ik de laatste die het fort moet bewaken.
Als ik 5 dagen per week zou werken?
Met zeg 8 weken vakantie per jaar, dus 44 werkweken.
Ja.

Dit is trouwens bij een detacheerder. Dus 'maar' €35 per uur. Direct is t €40.

*maar ik werk geen 5 dagen per week het hele jaar. 3 a 4.

Laatst bewerkt:
  • #169.092
Haha, welkom, als jullie van DF ook iemand willen wegpesten als wraak, raad ik jullie @yasmine aan ;)
Wegpesten? Wraak? Je moet dringend de regels van dit forum lezen en het werk van Big-T respecteren. Je bent een toxisch lid dat niks positiefs bijdraagt op dit forum.

• #169.094
Ken niemand die van lopen een sporthart krijgt.
Er zijn er hier heel erg veel die moeite hebben met begrijpend lezen. En anekdotes kunnen nooit als bewijs dienen. Een cardioloog weet het wellicht iets beter dan jij met je " ik ken niemand...".

• #169.095
Wegpesten? Wraak? Je moet dringend de regels van dit forum lezen en het werk van Big-T respecteren. Je bent een toxisch lid dat niks positiefs bijdraagt op dit forum.
Je doet niets anders dan iedereen de les lezen en de schoolmeester uithangen, plus verhalen vertellen over je superieure prestaties op alle vlakken. Begint behoorlijk irritant te worden.

• #169.097
Voor iemand die zich zo verheven voelt tov andere mensen is het wel straf dat je er niet aan gedacht hebt dat je die nieuwe schoenen beter eerst ingewandeld had. Had je een pak blaren bespaard. En dat je voor bergwandelingen mss beter een stevig wandelschoen had gekocht ipv trail loopschoenen.
Wie zegt dat ik die niet heb ingewandeld? Ik heb gedurende een tiental dagen 2 uur per dag gesport met deze schoenen en er tevens elke dag een half uur mee gewandeld. Ze knelden maar dat was niet zo'n probleem. Het probleem is hier in Cassis ontstaan omdat ik zo dom was meer ruimte te willen creëren door de zachte zooltjes er uit te halen. En dat zorgde voor meer beweging...dus meer frictie en opwarming.

• #169.098
Er zijn er hier heel erg veel die moeite hebben met begrijpend lezen. En anekdotes kunnen nooit als bewijs dienen. Een cardioloog weet het wellicht iets beter dan jij met je " ik ken niemand...".
Dat kwam puur doordat in het Nederlands met lopen wandelen bedoeld wordt en in het Vlaams met lopen hardlopen bedoeld wordt. Vandaar de verwarring. Heeft niets met begrijpend lezen of anekdotisch bewijsmateriaal te maken.

• #169.099
Je doet niets anders dan iedereen de les lezen en de schoolmeester uithangen, plus verhalen vertellen over je superieure prestaties op alle vlakken. Begint behoorlijk irritant te worden.
Er bestaat op dit forum een negeerfunctie. Feel free to use it. Of je kan het forum ook verlaten.

• #169.100
Dat kwam puur doordat in het Nederlands met lopen wandelen bedoeld wordt en in het Vlaams met lopen hardlopen bedoeld wordt. Vandaar de verwarring. Heeft niets met begrijpend lezen of anekdotisch bewijsmateriaal te maken.
Een terechte opmerking.

Terug
Naar boven